Odder barnevogn babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi vente?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

546 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2017

Frk.Gravid

Profilbillede for Frk.Gravid

Så kommer der lige endnu en fra mig Det er jo så skønt at skrive med folk herinde.

Jeg har i dag fået en mail fra babysam om at de har tilbud på deres odder barnevogne. Spar 1000,- så de koster 8.999,- eller 7.999,-

Vores vennepar har råddet os til at vente til de har et bedre tilbud fordi vi kan spare flere penge. Hvad tænker i kloge hoveder herinde? Skal vi vente eller slå til nu?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Frk.Gravid skriver:

Så kommer der lige endnu en fra mig Det er jo så skønt at skrive med folk herinde.

Jeg har i dag fået en mail fra babysam om at de har tilbud på deres odder barnevogne. Spar 1000,- så de koster 8.999,- eller 7.999,-

Vores vennepar har råddet os til at vente til de har et bedre tilbud fordi vi kan spare flere penge. Hvad tænker i kloge hoveder herinde? Skal vi vente eller slå til nu?

Hvor langt er du henne?

Med mindre du er tæt på termin så ville jeg vente i hvert fald lidt endnu. Der kommer helt sikkert også tilbud til januar.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

11. december 2017

Frk.Gravid

Profilbillede for Frk.Gravid
MummiT skriver:

Hvor langt er du henne?

Med mindre du er tæt på termin så ville jeg vente i hvert fald lidt endnu. Der kommer helt sikkert også tilbud til januar.

Er 18+ Vi prøver nok at se efter tilbud i Januar så

Anmeld Citér

11. december 2017

Kay

Profilbillede for Kay
??

Vi købte vores på januar udsalg (for 6 år siden) og fik 40% på den det var så en model fra året før men det er den i køber nu jo også 

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

11. december 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Når du ikke er længere henne, synes jeg klart du skal vente. Når de nye 2018 modeller kommer på markedet, så bliver 2017 modellerne jo sat en del ned, og så tror jeg bestemt I kan spare mere på sådan en, end den besparelse I kan få nu.

Jeg har termin i februar, og vi har købt en brugt Odder Zip, men skulle jeg have en ny, så ville jeg ikke turde vente til januar, da jeg har hørt man godt kan forvente at skulle vente tre måneder nogle gange lidt mere på vognen, når man bestiller ny. Men når du ikke er længere henne kan det jo godt nås fra januar af  Og der er i forvejen enormt mange udgifter forbundet med at få et barn (selv for os der hovedsageligt køber brugt), så det er med at spare hvor man kan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.