Bio-Strath dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
10 svar
5 synes godt om
10. december 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

God aften  

Er der nogen herinde der har erfaring med at give Bio-Strath dråber til jeres børn ? Jeg kom til at tænke på dem eftersom min datter på 10 mdr. pt er godt snottet, og lige er startet i vuggestue (Så havde regnet med sygdom) Men er der nogen der ved om de faktisk har en effekt ?

Og kan se at der er alkohol i - Er det noget man skal være bekymret over ? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. december 2017

Lf

Profilbillede for Lf

Vi giver dem til vores søn og har gjort det i knap et år, jeg er ikke i tvivl om at de har hjulpet på hans helbred, han er født for tidligt og har været en del syg i hans korte liv. Han er 21 måneder. Han bliver stadig syg, men har indtryk af at de andre børn i hans dagpleje er oftere syge :-) jeg er dog også blevet god til at "bremse" et sygdomsforløb i opløbet idet jeg er studerende og har mulighed for at holde ham hjemme en dag eller to hvis han er lige på nippet til at fange noget jeg bedømmer kunne udvikle sig til mere end bare en næse der løber. :-) 

Anmeld Citér

11. december 2017

MillyMy

LiselotteF skriver:

Vi giver dem til vores søn og har gjort det i knap et år, jeg er ikke i tvivl om at de har hjulpet på hans helbred, han er født for tidligt og har været en del syg i hans korte liv. Han er 21 måneder. Han bliver stadig syg, men har indtryk af at de andre børn i hans dagpleje er oftere syge :-) jeg er dog også blevet god til at "bremse" et sygdomsforløb i opløbet idet jeg er studerende og har mulighed for at holde ham hjemme en dag eller to hvis han er lige på nippet til at fange noget jeg bedømmer kunne udvikle sig til mere end bare en næse der løber. :-) 

Fedt tak for svar!

Du har ikke været betænkelig ved opstart grundet alkoholen i dråberne ? - Altså tænker heller ikke der er noget i vejen for det, ellers måtte de jo i følge vejledningen nok ikke været givet til børn 

Anmeld Citér

11. december 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen

Jeg giver begge mine. 

Den ældste har fået det i snart to år nu. De bliver da syge - med snot og hoste - som de ikke er generet af. Men sådan rigtig syge det bliver de sjældent. 

Anmeld Citér

11. december 2017

MillyMy

Bissen skriver:

Jeg giver begge mine. 

Den ældste har fået det i snart to år nu. De bliver da syge - med snot og hoste - som de ikke er generet af. Men sådan rigtig syge det bliver de sjældent. 

Kan de gives i maden også ? Tænker i grøden  pt får hun to flasker med mme hvor jeg så kan dryppe det i. Men hun drikker ikke så meget vand af koppen på en gang, så tror ikke hun får så meget i sig ved det. Så tænkte i hendes morgengrød som hun oftes spiser op

Anmeld Citér

11. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Her får mine piger på 2 og 3 år det hver morgen får de 15 dråber i deres mælk og det har hjulpet rigtig meget her !! Der gik dog lidt tid inden effekten viste sig så bare hæng i ! 

Har prøvet 2 gange at stoppe med det og de var begge syge inden for en uge. 

De kan stadig blive syge en gang i mellem men før vi startede på det var de altid syge der gik sjældent en hel uge hvor de var raske 

Nu hun kun er 10 mdr ville jeg bare give det på en ske og ind i munden.  Husk at køb dråberne ikke eliksiren da der skal noget mere til 

Anmeld Citér

11. december 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen
MillyMy skriver:

Kan de gives i maden også ? Tænker i grøden  pt får hun to flasker med mme hvor jeg så kan dryppe det i. Men hun drikker ikke så meget vand af koppen på en gang, så tror ikke hun får så meget i sig ved det. Så tænkte i hendes morgengrød som hun oftes spiser op

Ja du kan godt give det i mad. Men ellers er det også fint hvis hun får 2 gange om dagen i hendes flasker. 

Mine har altid kan fået 2*15 om dagen - fordi det er besværligt med 3 gange i forhold til pasning. 

Anmeld Citér

11. december 2017

Lf

Profilbillede for Lf
MillyMy skriver:

Fedt tak for svar!

Du har ikke været betænkelig ved opstart grundet alkoholen i dråberne ? - Altså tænker heller ikke der er noget i vejen for det, ellers måtte de jo i følge vejledningen nok ikke været givet til børn 

Nej jeg har tænkt at det er så lidt der er i så det skader ikke, der er mange andre ting vi kan putte i vores børn som skader meget mere :-) 

Anmeld Citér

12. december 2017

Petitflora.dk

Jeg har også givet mine drenge Bio-Strath dråber da de var små. Og med god virkning, det hjalp på at de ikke var så tit syge.

En anden ting der har virket rigtig godt på mine drenge da de var små ( og stadig gør det ) er zoneterapi.

Den ene af mine drenge døjede med sart mave da han var mindre (opkast osv.) han havde lidt væske på det ene øre da han var 2 år, der var tale om dræn. Jeg blev anbefalet zoneterapi - Skal lige siges at jeg overhovedet ikke troede på at det kunne hjælpe dengang

Men det hjalp både på hans sarte mave og han slap for dræn da væsken forsvandt efter zoneterapi.

Det var lige et sidespring

Skynd dig og komme i gang med at give din dreng Bio Strath så i kan blive lidt forskånet.

Vh Anja

Anmeld Citér

12. december 2017

MillyMy

anna111 skriver:

Her får mine piger på 2 og 3 år det hver morgen får de 15 dråber i deres mælk og det har hjulpet rigtig meget her !! Der gik dog lidt tid inden effekten viste sig så bare hæng i ! 

Har prøvet 2 gange at stoppe med det og de var begge syge inden for en uge. 

De kan stadig blive syge en gang i mellem men før vi startede på det var de altid syge der gik sjældent en hel uge hvor de var raske 

Nu hun kun er 10 mdr ville jeg bare give det på en ske og ind i munden.  Husk at køb dråberne ikke eliksiren da der skal noget mere til 

Jeg forsøgte mig med det på skeen (hun tager nemlig gladeligt D-dråber på denne måde) men det ville hun alligevel ikke, måske fordi hun pt er godt snottet kan du godt nøjes med 15 dråber om dagen ? Kunne nemlig se på pakken at det var 15 dråber 3 gange dagligt, men hvis man kan slippe med mindre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+