Arla Babymælk modermælkserstating.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
2 synes godt om
10. december 2017

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hejsa.

Lille Otto på 7 mdr er begyndt at få en flaske modermælkserstatning til nat, ellers ammer han og spiser 3 måltider grød om dagen.

Modermælkserstatningen får han så jeg kan aflaste min kæreste sidst på aftenen og fordi han sover bedre/længere på én flaske erstatning. Vi bruger Arla Babymælk modermælkserstating hvor der står at det kan anvendes fra 0 mdr. men der står ikke om det kun kan bruges til han er 6 mdr, så er i tvivl om jeg kan bruge det til ham. 

Nogen der ved det?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Rixus skriver:

Hejsa.

Lille Otto på 7 mdr er begyndt at få en flaske modermælkserstatning til nat, ellers ammer han og spiser 3 måltider grød om dagen.

Modermælkserstatningen får han så jeg kan aflaste min kæreste sidst på aftenen og fordi han sover bedre/længere på én flaske erstatning. Vi bruger Arla Babymælk modermælkserstating hvor der står at det kan anvendes fra 0 mdr. men der står ikke om det kun kan bruges til han er 6 mdr, så er i tvivl om jeg kan bruge det til ham. 

Nogen der ved det?

Mme der kan bruges fra nyfødt kan bruges indtil der ikke gives flaske mere. Der er reelt ingen grund til at skifte mme bare fordi barnet er blevet 6 mdr. 

Jeg brugte arla babymælk brikkerne fra min datter var ca 10 mdr fordi det var væsentligt lettere da hun kun fik 1-2 flasker i døgnet. 

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

10. december 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
Rixus skriver:

Hejsa.

Nogen der ved det?

Min sp sagde at man nemt kan bruge det, bare ikke omvendt. Jeg ved der er mere jern i 2 eren så når i køber næste gang ville det være en god ide at købe den fra 6 måneder men han tager ikke skade af den fra 0 mdr. 

Anmeld Citér

22. december 2017

mariajensen123

Du kan nemt bruge det. Fra 0 år kan bruges helt frem til, at de ikke skal have modermælk mere :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.