Søger råd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2017

Anonym trådstarter

Hej piger . 

Sagen er den at jeg er gravid for 3 gang. Jeg har i forvejen 2 piger, en på 5 og en lille på 10 mdr, 

min store pige er fra et tidligere forhold, og den mindste og baby i maven er med den samme mand. Jeg er gået fra ham, grunden fysisk og psykisk vold, og finder så ud af i mellem tiden at jeg er gravid. Min første tanke er at beholde baby da baby og dermed sætte mig alene med 3 unger. Tanken skræmmer mig da selvfølgelig og man bliver da en smule i tvivl om man kan klare den, men jeg er viljestærk og har altid stået alene med ungerne så har aldrig prøvet at opleve hvordan det vil være at man er 2 omkring børnene alligevel. Men sagen er den, at jeg er nu 10 uger henne, og faren til barnet er extrem aggressiv i hans adfærd og truer mig dagligt med at ødelægge hele mit liv og kalder mig uadskillige skældsord, jeg blir mere og mere stresset og ked af det og kan slet ik finde ro eller glæde oven i den her graviditet. Jeg er simpelthen nået dertil hvor jeg konstant tænker på en abort, men noget i mig holder mg tilbage og derfor for jeg aldrig ringet til lægen. Men det sidste og det første jeg tænker på når jeg går i seng er abort. Og så alligevel handler jeg ikke på det. Er simpelthen så meget i tvivl, og ved godt ingen kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, men har virkelig brug for at komme ud med det og måske nogle herinde kan dele ud af erfaring?  Alt tages imod . 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. december 2017

Anonym

Jeg ville ikke få barnet, selvom det lyder lidt hårdt, men det er nok du skal kæmpe med den mand allerede i 18 år med den ene. Jeg har selv været i voldelig forhold, både psykisk og fysik og når min mens var forsinket blev jeg simpelthen så ræd.. Jeg skulle aldrig få et barn med den mand, tænk hvad han gjorde ved mig, hvad ville han så ikke gøre ved barnet OG lærer det at tyranni og vold er Okay? Det er ikke et liv for et barn.. Jeg blev heldigvis aldrig gravid med ham, men jeg ved hvis jeg gjorde, ville han 100% bruge det som en magt over mig.. 

Hvilket din eks lyder som han også prøver på..

Anmeld Citér

9. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg synes det er svært at råde,for det er jo også dit barn - din krop og din psyke.

Du har et barn med ham i forvejen,så du skal jo stadig se ham om du får barnet eller ej.

Så jeg ville nok forsøge at få proff hjælp til at takle det her.

Få fagpersonale ind over der kan råde/støtte dig og børnene i det her. 

Børnenes ret til et godt liv vægter højt ,så hvis han er som du beskriver så vil statsforvaltningen se på børnenes tarv og om hvor meget samvær der skal være og om det skal være overvåget osv. 

Samvær kan sættes så langt ned som 1 time pr måned hvis man vurderer det ikke er godt for barnet med mere. 

Så  få beviser som smser osv og så få fat i en god børnesagsadvokat .

Og kan du slet ikke overskue det,og kun ser abort som en udvej er det jo den vej du skal gå.

Så har du gjort det du  kunne ,og du skal også kunne klare fremtiden med de børn du har 

Jeg synes det er svært at råde- men synes du skal gøre det du tænker er det bedste for dig- vi andre er jo farvet af vores egen holdninger til hvad VI ville gøre ,men vi har jo ikke dine udfordringer . 

Anmeld Citér

12. december 2017

tweety2060

Profilbillede for tweety2060
Håber på lidt god vind!

Kære dig

et forsigtig tillykke med graviditeten. 

Jeg har ingen erfaring men vil sige at mødrehjælpen har telefonsamtale, fremmøde samtale og online samtaler, hvor du kan råd og vejledning, det er ikke en nem situation du står i. 

Pøj pøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.