Hvordan er det lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hahaha lidt sjov tråd

Jeg plejer at baberer dernede, men som andre også skriver er de allerede ude igen dagen efter.. virkelig trælst

jeg er så typen som ikke kan gøre det lige dagen efter igen da jeg synes det så gør vildsomt ondt!!

men jeg har også tænkt på at prøve det der voks man kan købe som skal varmes og så det smelter.

Jeg frygter bare virkelig det gør ondt. Jeg får vokset øjenbryn ved frisør. Og det er med tårer i øjnene hver gang. Så tænker tænk hvis man efter første strimmel ikke tør rive den næste af 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg bliver vokset, jeg har aldrig fået et godt resultat med en skraber, synes det efterlader stubbe og det tænker jeg ikke min mand synes der er rart, men har egentligt aldrig spurgt ham 

Jeg har både prøvet med lycon og sugaring, begge dele gør ondt. Men det er virkelig hurtigt overstået og så går der minimum 14 dage før man skal tænke på det igen, så for mig er det virkelig det hele værd. Sidst fik jeg gjort det hos en meget erfaren behandler, og det gik simpelthen så stærkt så jeg nærmest kun mærkede smerten 1. gang. Så det kan jeg varmt anbefale.

Så du ville ikke anbefale selv at vokse hjemme?

Anmeld Citér

10. december 2017

Anonym

Er de sidste 3 år blevet vokset - kommer aldrig til at gå tilbage til en skraber. 

Anmeld Citér

10. december 2017

Anonym

1. Jeg kan simpelthen ikke få skrabet uden at jeg efter har røde prikker der gør ondt....og så er jeg bange for smerten ved voks....så pt bruger jeg Veet shower creme. Det fungere og det er nemt. Men det holder også kun en enkelt dag ��

Anmeld Citér

11. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er de sidste 3 år blevet vokset - kommer aldrig til at gå tilbage til en skraber. 

Jeg kan bare ikke helt overskue en skulle derned og kigge 

Anmeld Citér

11. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1. Jeg kan simpelthen ikke få skrabet uden at jeg efter har røde prikker der gør ondt....og så er jeg bange for smerten ved voks....så pt bruger jeg Veet shower creme. Det fungere og det er nemt. Men det holder også kun en enkelt dag ��

Sådan har jeg det nemlig også. Jeg havde godt tænkt på veet. Men prøvede det en gang til benene oh jeg slog fuldstændig ud af det

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Så du ville ikke anbefale selv at vokse hjemme?

Det kan man sikkert godt, jeg tør bare ikke  

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym

Jeg bruger skraber. Dog ikke engangsskrabere. Har altid brugt mandeskrabere og skifter bladet ofte. - Har nu købt gennem barberklingen, der har en ret effektiv skraber og så tilmelder man sig og får tilsendt 4 nye blade hver 4, 8 eller 12 uge, alt efter hvor meget man har behov for. 

Jeg barberer mig altid efter et karbad hvor alt er varmet godt op, og så tager jeg resterne mens jeg sidder på toilettet. Der er det lidt nemmere at komme til. Kan også godt finde på at hive de sidste hår ud med pincet.

Har kun forsøgt med voks på benene, og det virker ikke på mig. Jeg giver voksen af og hårene sidder tilbage. Vil simpelthen ikke bruge penge på at få vokset ben og andre ting professionelt hver 14 dag. - fik vokset øjenbryn op til mit bryllup og følte intet ubehag ved det.

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan man sikkert godt, jeg tør bare ikke  

Tænk hvis det nu gør så ondt man ikke kan gøre det færdig

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg bruger skraber. Dog ikke engangsskrabere. Har altid brugt mandeskrabere og skifter bladet ofte. - Har nu købt gennem barberklingen, der har en ret effektiv skraber og så tilmelder man sig og får tilsendt 4 nye blade hver 4, 8 eller 12 uge, alt efter hvor meget man har behov for. 

Jeg barberer mig altid efter et karbad hvor alt er varmet godt op, og så tager jeg resterne mens jeg sidder på toilettet. Der er det lidt nemmere at komme til. Kan også godt finde på at hive de sidste hår ud med pincet.

Har kun forsøgt med voks på benene, og det virker ikke på mig. Jeg giver voksen af og hårene sidder tilbage. Vil simpelthen ikke bruge penge på at få vokset ben og andre ting professionelt hver 14 dag. - fik vokset øjenbryn op til mit bryllup og følte intet ubehag ved det.

Jeg tænker også jeg nøjes med at få vokset bryn. Men må på jagt efter en god skraber så. Og så håbe på resultatet bliver godt. Det er godt nok mange år siden jeg har gjort det. Men hvad man dog ikke gør for andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.