D. 4/7-14 kom min skønne pige
NosaNosa skriver:
Hvilken klapvogn har du? Det skal vel være en lidt varm en, og er de gode nok til de smås ryg? 
Jeg kan varmt anbefale en emmaljunga super nitro klapvogn. Den er lækker bred og med en stor kaleche. Min datter har sovet meget i den fra 1-2 år. Den har gode brede hjul, og store, drejelige forhjul der kan låses så den klarer sig temmelig godt i ujævnt terræn, så vel som i byen. Og så kan den vendes både så barnet har front mod den der kører og ud mod verden.
Derudover var det vigtigt for mig at fod støtten kunne løftes så hun kunne ligge helt udstrækt. - Hvilket er grunden til at jeg ikke valgte en babyjogger som jeg ellers også fik anbefalet.
Hvis man køber et overlæder til så hjælper det også med at holde på varmen, og skærmer når barnet skal sove. Jeg ville ikke have undværet det.
Grunden til at hun kun sov i den til hun var 2 år er at hun da var for lang til at sove ordenligt i vogne. Både hjemme og i vuggestuen kom ind og sove, fordi hun sov dårligt og både deres og min vogn simpelthen fordi hun var for lang.
http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png
Anmeld
Citér