Ekstra barnevogn eller klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
2 synes godt om
7. december 2017

NosaNosa

Profilbillede for NosaNosa

Vores barn har dagplejestart efter nytår. 

Vi har ikke nogen bil og skal derfor altid gå/cykle/med bus til og fra dagplejen. Og derfor vil vi ikke slæbe barnevognen med frem og tilbage mandag/fredag

Vi skal altså have en ny brugt barnevogn til DP eller også skal vi investere i en god klapvogn vi kan have herhjemme. En af de klapvogne hvor barnet stadig kan få en god lun lur i. 

Vores søn kan sagtens sove lur indenfor og vi bruger derfor mest vognen til gåture i byen, hvor han sidder op.

Hvad valgte i?

Dagplejemor vil gerne opbevare barnevognen i weekenderne.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. december 2017

Sujan

Profilbillede for Sujan
hvor er det fantastisk at blive mor.
NosaNosa skriver:

Vores barn har dagplejestart efter nytår. 

Vi har ikke nogen bil og skal derfor altid gå/cykle/med bus til og fra dagplejen. Og derfor vil vi ikke slæbe barnevognen med frem og tilbage mandag/fredag

Vi skal altså have en ny brugt barnevogn til DP eller også skal vi investere i en god klapvogn vi kan have herhjemme. En af de klapvogne hvor barnet stadig kan få en god lun lur i. 

Vores søn kan sagtens sove lur indenfor og vi bruger derfor mest vognen til gåture i byen, hvor han sidder op.

Hvad valgte i?

Dagplejemor vil gerne opbevare barnevognen i weekenderne.

Jeg ville vælge en god klapvogn. Her har mine børn kun brugt barnevogn det første år. Mine børn har været ørebørn og derfor var det rart at kunne hæve ryggen lidt i klapvognen når de skulle sove. Til min datter på 3 år bruger jeg stadig klapvognen ind imellem og hun kan stadig tage en god lur i den. Så har virkelig haft gavn af min klapvogn som har været brugt i godt 5 år nu...

Lilypie - (9EOn)

Ticker id: sEb3 

Anmeld Citér

7. december 2017

NosaNosa

Profilbillede for NosaNosa
Sujan skriver:

Jeg ville vælge en god klapvogn. Her har mine børn kun brugt barnevogn det første år. Mine børn har været ørebørn og derfor var det rart at kunne hæve ryggen lidt i klapvognen når de skulle sove. Til min datter på 3 år bruger jeg stadig klapvognen ind imellem og hun kan stadig tage en god lur i den. Så har virkelig haft gavn af min klapvogn som har været brugt i godt 5 år nu...

Hvilken klapvogn har du? Det skal vel være en lidt varm en, og er de gode nok til de smås ryg? 

Anmeld Citér

10. december 2017

Sujan

Profilbillede for Sujan
hvor er det fantastisk at blive mor.
NosaNosa skriver:

Hvilken klapvogn har du? Det skal vel være en lidt varm en, og er de gode nok til de smås ryg? 

Jeg har en emmaljunga scooter som har været god. Har dog altid fortrudt jeg ikke købte emmaljunga nitro, da den virker en del bedre og man kan vende den...

Lilypie - (9EOn)

Ticker id: sEb3 

Anmeld Citér

10. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
NosaNosa skriver:

Jeg kan varmt anbefale en emmaljunga super nitro klapvogn. Den er lækker bred og med en stor kaleche. Min datter har sovet meget i den fra 1-2 år. Den har gode brede hjul, og store, drejelige forhjul der kan låses så den klarer sig temmelig godt i ujævnt terræn, så vel som i byen. Og så kan den vendes både så barnet har front mod den der kører og ud mod verden.

Derudover var det vigtigt for mig at fod støtten kunne løftes så hun kunne ligge helt udstrækt. - Hvilket er grunden til at jeg ikke valgte en babyjogger som jeg ellers også fik anbefalet. 
Hvis man køber et overlæder til så hjælper det også med at holde på varmen, og skærmer når barnet skal sove. Jeg ville ikke have undværet det. 

Grunden til at hun kun sov i den til hun var 2 år er at hun da var for lang til at sove ordenligt i vogne. Både hjemme og i vuggestuen kom ind og sove, fordi hun sov dårligt og både deres og min vogn simpelthen fordi hun var for lang.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.