Søvn 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

hvornår kommer jeres børn på omkring de tre år i seng? Og hvor længe sover de? Sover de stadig lur - hvis ja hvor længe? Hvis nej, hvordan vidste I, at de var klar til at droppe luren? (Det var mange spørgsmål, håber I vil svare alligevel)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

3 år, sover kl 20-20.30 vågner kl 7. Sover 1-2,5 times lur men springer også over af og til. 

Anmeld Citér

6. december 2017

Lenchick

Profilbillede for Lenchick

3,5 år - sover 19-6.30 (vågner selv) og sover stadig 1,5-2 timer til middag hver dag. 

Anmeld Citér

6. december 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Vores den mindste på snart 3 kommer i seng kl 18.30, sover først ved 19 tiden og vi står op kl 7. Så sover han ca 1 1/2 time i børnehaven. I weekenderne sover han ikke til middag. 

Anmeld Citér

6. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter på 3,5 år bliver lagt kl 19 sover stort set med det samme. Vågner alt mellem kl 5-6.30 oftes kl 5 Hun sover ikke middags lur i børnehaven da de syntes hun var for længe om at falde til ro og hun begyndte at trives mere i børnehaven efter hun stoppede lur der henne. 

Her hjemme i weekenden sover hun dog middags lur af og til da hun er udmattet efter en lang uge 

Anmeld Citér

6. december 2017

Anonym

3,5 år, sover ca kl 20 og til 8 om morgenen. Måtte droppe middagslur i børnehaven. Men vi kan mærke at hun mangler lidt mere søvn. Der er dage, hvor hun er et helt anderledes barn om eftermiddagen, kan ikke tænke, føre en samtale osv. Så hun bliver hentet tidligt en gang imellem for at sove hjemme, og sover også et par timers middagslur i weekenden.

Anmeld Citér

6. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
Foto
D. 4/7-14 kom min skønne pige

Min pige er 3,5 og kommer i seng kl 18. Hun sover til kl 5-6 stykker uanset hvornår hun bliver puttet, derfor den tidlige sengetid. Middagslur er lidt af en kamp med børnehaven. Hun er i gang med at droppe den, og de fleste dage klarer hun sig fint uden. Der er dog dage hvor hun har brug den (hvis hun f.eks. er vågnet tidligere end normalt), men det har jeg svært ved at få pædagogerne til at respektere. I weekenderne sover hun altid 1½-2 timers middagslur, nogle gange endda 3 timer. 

Vi begyndte at droppe den i børnehaven fordi hun begyndte at ligge vågen og rumstere i stedet for at sove.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

7. december 2017

A-1995

Profilbillede for A-1995

Marius på 3,5 sover fra 19-06 cirka ☺️ Han sover ikke til middag og har ikke gjort det siden han var 2,5 år. Han kunne ikke sove om aftenen☺️

Anmeld Citér

7. december 2017

Bissen

Profilbillede for Bissen

Min på 3,4 år kommer i seng kl 18.30-19. hun vågner mellem 06.00-06.30. 

Hun sover ikke lur mere. Hun sagde selv fra. Først herhjemme, derefter i børnehaven og så færdig. 

Jeg tror på, at de nok selv skal sige til når de er klar til at droppe luren. Fordi hvis de falder i søvn, så har de jo brug for den lur  

Anmeld Citér

7. december 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe
Morogbarn skriver:

hvornår kommer jeres børn på omkring de tre år i seng? Og hvor længe sover de? Sover de stadig lur - hvis ja hvor længe? Hvis nej, hvordan vidste I, at de var klar til at droppe luren? (Det var mange spørgsmål, håber I vil svare alligevel)

Caroline er fra maj 2014

Hun kommer i seng 19-19.30 og bliver vækket kl 6. Hun sover stadig i børnehaven mellem 1-2 timer. 

I weekender sover hun sjældent. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.