Kløe over hele kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2017

Anonym trådstarter

Hejsa!

Jeg har nu i 4 dage oplevet on/off kløe på hele kroppen. Det er værst om aftenen. Det kommer sådan at pludselig klør begge arme, fødder eller sågar bryster og gerne maven også, samt hovedbunden og det er gerne kun en legemsdel af gangen men gerne begge sider på en gang. Der er intet at se overhovedet men det er virkelig slemt! Jeg klør mig selv til blods og er ved at blive sindssyg. Kæresten oplever det ikke så tænker ikke det er væggelus eller lign. Men hvad filan kan det være!? Nogle der har oplevet det? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. december 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Måske det bare er tør hud? Jeg klør også som en sindsyg on/off i dele af vinter halvåret, pga kluden osv.. jeg smører mig godt ind, når jeg har været i bad, så tager det dét væreste 

Anmeld Citér

6. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Anonym skriver:

Hejsa!

Jeg har nu i 4 dage oplevet on/off kløe på hele kroppen. Det er værst om aftenen. Det kommer sådan at pludselig klør begge arme, fødder eller sågar bryster og gerne maven også, samt hovedbunden og det er gerne kun en legemsdel af gangen men gerne begge sider på en gang. Der er intet at se overhovedet men det er virkelig slemt! Jeg klør mig selv til blods og er ved at blive sindssyg. Kæresten oplever det ikke så tænker ikke det er væggelus eller lign. Men hvad filan kan det være!? Nogle der har oplevet det? 

Min hud har også kløet helt vildt under graviditeterne, særligt om aftenen. Tørbørstning med hamphanske inden bad og indsmøring med kokosolie efter, hjalp for mig. Jeg oplevede at det kløede, fordi huden skulle give sig, men ved ikke om det er rigtigt. 

Anmeld Citér

6. december 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

http://www.babyxplore.dk/graviditet/graviditetskloee.aspx 

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

6. december 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Min hud har også kløet helt vildt under graviditeterne, særligt om aftenen. Tørbørstning med hamphanske inden bad og indsmøring med kokosolie efter, hjalp for mig. Jeg oplevede at det kløede, fordi huden skulle give sig, men ved ikke om det er rigtigt. 

Jeg er dog 110% sikker på jeg ikke er gravid og husker også kløen på maveskindet som mere sviende end denn.. 

Anmeld Citér

6. december 2017

Anonym trådstarter

Chrissi skriver:

Måske det bare er tør hud? Jeg klør også som en sindsyg on/off i dele af vinter halvåret, pga kluden osv.. jeg smører mig godt ind, når jeg har været i bad, så tager det dét væreste 

Smurte mig godt ind igår og det gjorde det nærmest værre. Har aldrig haft problemer med tør hud overhovedet. Har en meget god hud der aldrig tørrer ind, bliver irriteret eller lign. 

Anmeld Citér

6. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Anonym skriver:

Jeg er dog 110% sikker på jeg ikke er gravid og husker også kløen på maveskindet som mere sviende end denn.. 

Undskyld, jeg læste indlægget som om, det hørte ind under graviditet. Har nok blandet det sammen med tråde over eller under dit. Håber, du finder en løsning på kløen 

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Undskyld, jeg læste indlægget som om, det hørte ind under graviditet. Har nok blandet det sammen med tråde over eller under dit. Håber, du finder en løsning på kløen 

Helt iorden. Man kan nogle gange være lidt for hurtig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.