(februar) Øjser mand - Det har været en laaang nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Mira0911

Det har været en lang nat her, i nat...

Julie startede med at have feber, hun var kogende varm, total røde kinder..

Fra kl. 20 til 3.30 var hun stort set vågen, hvis hun faldte i søvn, sov hun 30 min. af gangen... Målte hendes feber, sådan rimelig tit, den røg op og ned hele tiden..

Jeg gik så i seng, der var hun faldet i søvn... så jeg nåede lige og sove en times tid... Og så var vi ellers vågen indtil kl. 3.30... Og hun så endelig faldt ordenligt i søvn..

Og det er tanden der gør det hele... Har så ondt af hende, og når hun så græder igennem, det skære lige i hjertet...

Udover feberen, var hun aktiv, grinede og møffede sig rundt...

Jeg er nu meget spændt på om vi får samme tur i nat..

Er kanon træt og smadret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv øv øv, det har da vist bare været en hård nat for jer. Jeg håber ikke, at næste nat bliver lige så slem.

Har du overvejet, at give lidt panodil, så feber kommer ned, tager toppen af smerterne for tanden og så, at I alle får lidt nattero?

Jeg håber, at hun sover en lang middagslur, så du kan sove samtidig

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Øv øv øv, det har da vist bare været en hård nat for jer. Jeg håber ikke, at næste nat bliver lige så slem.

Har du overvejet, at give lidt panodil, så feber kommer ned, tager toppen af smerterne for tanden og så, at I alle får lidt nattero?

Jeg håber, at hun sover en lang middagslur, så du kan sove samtidig

Håber jeg heller ikke...

Jeg har noget børnepanodil hjemme... Men skal man ikke ringe til lægen først, før man må bruge det eller hvordan er det?

Anmeld

12. oktober 2009

Misjelle

Puha det lyder hårdt . Glæder mig ikke til Linus skal til at have de tænder. Tænkte ligesom Katja at du evt. kunne give hende en lille smule flydende panodil, for at få feberen til at falde.

for det kun var i nat i skulle være oppe så meget .

Anmeld

12. oktober 2009

MoarHvidovre

Dutte84 skriver:

Håber jeg heller ikke...

Jeg har noget børnepanodil hjemme... Men skal man ikke ringe til lægen først, før man må bruge det eller hvordan er det?

Nej, man skal ikke ringe til lægen først. Man skal selvfølgelig ikke bare give det uden grund. Men når prinsessen har haft sådan en urolig nat ville jeg synes, at du skulle give lidt til hende når hun skulle sove - hvis hun har feber.

Jeg har haft givet det både til Lina og Luka, hvis de har haft feber enten i forbindelse med vaccination eller sygdom. Vi har heldigvis (7-9-13) ikke haft problemer med tænder med Luka og Lina ved vi selvfølgelig ikke af gode grunde, da hun stadigvæk hedder Frk. Tandløs

Kh. Katja

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Nej, man skal ikke ringe til lægen først. Man skal selvfølgelig ikke bare give det uden grund. Men når prinsessen har haft sådan en urolig nat ville jeg synes, at du skulle give lidt til hende når hun skulle sove - hvis hun har feber.

Jeg har haft givet det både til Lina og Luka, hvis de har haft feber enten i forbindelse med vaccination eller sygdom. Vi har heldigvis (7-9-13) ikke haft problemer med tænder med Luka og Lina ved vi selvfølgelig ikke af gode grunde, da hun stadigvæk hedder Frk. Tandløs

Kh. Katja

Okey... Det må jeg så gøre, hvis det er det samme som i nat... Håber det bliver en stille og rolig nat uden problemer... 

Anmeld

13. oktober 2009

Diana...

Åhh hvor jeg føler med dig det er bare så hård.

Håber i snart får lidt ro på.

Knus Diana

Anmeld

13. oktober 2009

MoarHvidovre

Hvordan er natten gået?? Krydser fingre for, at I alle har fået sovet

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Hvordan er natten gået?? Krydser fingre for, at I alle har fået sovet

Puha - Det har været det samme i nat også...

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig det er bare så hård.

Håber i snart får lidt ro på.

Knus Diana

Ja det er hårdt med de søvnløse nætter...

Gør det ikke bedre at malerne render rundt her, så skal have vinduer åben og døre for at kan komme til i hjørnerne...

Men de tager en side af gangen - Nu er de i gang med soveværelset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.