Skift af spiral, mulig graviditet og nødpræventio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

148 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2017

Anonym trådstarter

Vil gerne høre om nogen har erfaring på dette område:

Jeg fik her for et par mdr. siden taget min hormonspiral ud, da jeg ikke følte mig tilpas med den længere (har haft den i 2 år) og fik i næste cyklus en kobberspiral lagt op, som jeg kun valgte at have 1 mdr. da jeg simpelthen ikke magtede så meget blødning(blødte konstant, nærmest igennem dagligt i 8 dage) Jeg havde fået min menstruation 1 uge tidligere end min cyklus som regel er efter oplæggelse af kobberspiralen. Skulle have haft den 19. nov men kom den 13. nov

kan en spiral rykke cyklus selvom den blev lagt i slutningen af sidste mens? Nogen der har oplevet det?

Andet er at, efter jeg har fået den ud har min kæreste og jeg været sammen hvor vi simpelthen var ubeskyttede  Gammel vane  men jeg er faktisk lidt panikken nu, så har taget nødprævention dog ret sent men indenfor det anbefalede tidsrum.

Har regnet lidt på det og ift. den "nye" cyklus passer det med at det har været præcis i den usikre periode. 

Vi har to børn på 4 og 2 år og jeg er ikke afvisende overfor en 3'er meeen havde ikke tænkt at det skulle være nu. Er startet studie her i September så timingen er jo ret off... 

Nogen herinde der er blevet gravide trods nødprævention?  

Kh den lidt urolige 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+