Hvor længe før svar på moderkage prøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. december 2017

Bella&Lina

Profilbillede for Bella&Lina
Isabella og Elina

I fredags fødte jeg mit lille barn. Nf scanning viste ingen hjerteblink mere . Den var død en uge forinden, samme dag som jeg sidst så hjerteblink til en scanning! De har sendt noget af moderkagen ind så de kan finde ud af om den var syg/hvorfor den døde. Jeg har 2 spørgsmål skal man bede om at de fortæller hvad kønnet var? Og hvor længe går der ca før man får svar fra prøven? 

Jeg har den herhjemme i dens æske/kiste fra sygehuset og den skal begraves i næste uge på Min oldemors grav  øv hvor er det fucking uretfærdigt ! Har været til så mange gode scanninger , har utallige billeder og videoer med den  hvordan kan hjertet bare stoppe med og slå  var lige kommet ind i 2. Trimester 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. december 2017

AnoMom

Bella&Lina skriver:

I fredags fødte jeg mit lille barn. Nf scanning viste ingen hjerteblink mere . Den var død en uge forinden, samme dag som jeg sidst så hjerteblink til en scanning! De har sendt noget af moderkagen ind så de kan finde ud af om den var syg/hvorfor den døde. Jeg har 2 spørgsmål skal man bede om at de fortæller hvad kønnet var? Og hvor længe går der ca før man får svar fra prøven? 

Jeg har den herhjemme i dens æske/kiste fra sygehuset og den skal begraves i næste uge på Min oldemors grav  øv hvor er det fucking uretfærdigt ! Har været til så mange gode scanninger , har utallige billeder og videoer med den  hvordan kan hjertet bare stoppe med og slå  var lige kommet ind i 2. Trimester 

Jeg kan ikke svarer på nogen af dine spørgsmål. Men ville ikke gå uden at sende en krammer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+