Er det en strid alder/fase eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Min lille bandit er 15 måneder og har altid været mega nem, mild og glad. Indtil hun blev et år. Så blev hun en lille strid, brokkemås..

Hun kan slet ikke have at jeg laver noget andet end at tage mig af hende. Hvis jeg står og vasker op, kommer hun og forsøger at skubbe mig væk derfra.
Hvis jeg ikke lige giver hende opmærksomhed, laver hun ballade, f.eks. kaster rundt med DVD'erne

Fortæl mig lige det går over og hun lægger lidt af temperamentet fra sig

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. december 2017

debattør-36269

Profilbillede for debattør-36269

Jeg tror (håber) det er en fase, for vi oplever akkurat det samme ved vores datter - som dog fylder 2 til januar

Anmeld Citér

2. december 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er en fase! Min datter var dem nemmeste indtil hun blev 1 år. Så skete der ting og sager. 

Nu bliver hun 3 lige om lidt, og jeg synes, det er blevet nemmere. Hun får selvf. Nogle ture engang imellem, men det hjalp meget da hun fik sprog. 

Anmeld Citér

2. december 2017

Vivienne

Hun har fundet ud af at hun kan styre/bestemme nogle ting og det er jo spændende 

Min søn var lige sådan i den alder og er det faktisk stadivæk. Han er 3  Han kan fx. ikke lide at være alene i stuen/på værelset. 

Men det bliver bedre med tiden. 

Prøv sæt hende i gang med noget, som hun synes er spændende, en bog eller noget. Så kan det være med til at fjerne fokus fra dig. 

Anmeld Citér

2. december 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Min datter var - og er faktisk til tider stadig - på samme måde. Hun er 3 år nu...

Jeg håber bare på at det så er omvendt med min søn, da han altid har været en meget besværlig og krævende dreng. Han fylder et år på fredag (), så vi krydser virkelig fingre Jeg tror dog ikke at det virker sådan, så han bliver sikkert bare endnu mere besværlig

Anmeld Citér

2. december 2017

mija

Puha, kender det alt for godt! Det er præcis det samme herhjemme! Hun er virkelig begyndt at blive en hidsigprop, og råber og skriger hvis tingene ikke lige passer hende 

HÅBER at det er en fase!

Anmeld Citér

3. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
Vivienne skriver:

Hun har fundet ud af at hun kan styre/bestemme nogle ting og det er jo spændende 

Min søn var lige sådan i den alder og er det faktisk stadivæk. Han er 3  Han kan fx. ikke lide at være alene i stuen/på værelset. 

Men det bliver bedre med tiden. 

Prøv sæt hende i gang med noget, som hun synes er spændende, en bog eller noget. Så kan det være med til at fjerne fokus fra dig. 

Puha håber da ikke det fortsætter to år endnu

Jeg kan give hende noget men koncentrationen holder som regel kun mens jeg er der med hende, går jeg for at lave noget andet, følger hun med, eller laver ballade

Anmeld Citér

3. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
LoveEnough skriver:

Min datter var - og er faktisk til tider stadig - på samme måde. Hun er 3 år nu...

Jeg håber bare på at det så er omvendt med min søn, da han altid har været en meget besværlig og krævende dreng. Han fylder et år på fredag (), så vi krydser virkelig fingre Jeg tror dog ikke at det virker sådan, så han bliver sikkert bare endnu mere besværlig

Haha ja det ville være lidt luksus hvis det trods alt var omvendt

Ved godt at der kommer “op og nedture”, synes bare det er utroligt at et så nemt og mildt barn pludselig kan blive en djævel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.