Smart Watch til pige på 7 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
4 synes godt om
30. november 2017

Cassandra

Profilbillede for Cassandra
Carpe diem

Hejsa

Jeg kigger på et såkaldt smart watch til min datter på 7, men nu er jeg simpelthen kørt død i alle de forskellige varianter som findes Google er pt ikke min ven

Nogle som kan anbefale et mærke

Knuz den søgende mor

Carpe diem 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. november 2017

Cassandra

Carpe diem

Slet ingen!

Carpe diem 

Anmeld Citér

30. november 2017

AnoMom

Cassandra skriver:

Slet ingen!

Bare af nysgerrighed. Hvad skal en 7 årig med et smart watch? 

Men skal bruge flere info. Skal det være vil iPhone eller Android? Max pris? Osv

Anmeld Citér

30. november 2017

Cassandra

Carpe diem
AnoMom skriver:

Bare af nysgerrighed. Hvad skal en 7 årig med et smart watch? 

Men skal bruge flere info. Skal det være vil iPhone eller Android? Max pris? Osv

Det er nok mest for min skyld - f.eks når hun skal hentes i sfoen, så er det dejligt at jeg lige kan kontakte hende så hun ved at hun skal gå ud til p-pladsen. Jeg har nemlig mange gange ekstra timer på min skole og derfor er det svært for mig at præcisere et afhentnings tidpunkt - og så vil hun også gerne gå selv ud, men pga sygdom hos kolleger mm så er jeg mange gange nød til at tage ekstra undervisningstimer

Jeg fandt et alligevel og har købt et 

Men tusinde tak for dit svar

Carpe diem 

Anmeld Citér

1. december 2017

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice
Cassandra skriver:

Det er nok mest for min skyld - f.eks når hun skal hentes i sfoen, så er det dejligt at jeg lige kan kontakte hende så hun ved at hun skal gå ud til p-pladsen. Jeg har nemlig mange gange ekstra timer på min skole og derfor er det svært for mig at præcisere et afhentnings tidpunkt - og så vil hun også gerne gå selv ud, men pga sygdom hos kolleger mm så er jeg mange gange nød til at tage ekstra undervisningstimer

Jeg fandt et alligevel og har købt et 

Men tusinde tak for dit svar

Hvad købte du så? Bare for at stille min egen nysgerrighed over for hvis man til sig selv skulle have sådan noget  

Jeg ville jo nok gå udfra den telefon man har, og altså i mit tilfælde så applewatch, men det vil jeg nu mene nok var for dyrt. Så hvad valgte du?  

Anmeld Citér

1. december 2017

Cassandra

Carpe diem
Bananaalice skriver:

Hvad købte du så? Bare for at stille min egen nysgerrighed over for hvis man til sig selv skulle have sådan noget  

Jeg ville jo nok gå udfra den telefon man har, og altså i mit tilfælde så applewatch, men det vil jeg nu mene nok var for dyrt. Så hvad valgte du?  

Jeg endte med at købe et Kurio 2.0 Smart Watch i pink��

Blir spændende når det kommer med posten - og det er godt nok også lidt mere dyrt end mange af de andre på markedet, men kan godt lide at jeg kan bestemme hvilke fem mobil nr. hun kan ringe til og ikke bare kun fungere som en almindelig mobil. Det laver opkald via Bluetooth og min Android mobil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Carpe diem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.