Gravid/forældre/uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2017

Anonym trådstarter

Hej.

jeg skriver herinde da jeg har et par spørgsmål.

Jeg er en pige på 20 (21 her 2 december) jeg er netop gravid og er ca 9 uger henne, jeg er gravid med min kæreste igennem 4 år, og det var et ønskebarn.

min kæreste er 2 år ældre end mig og har fast arbejde, jeg er uddannet social og sundhedsassistent, og arbejder pt på et plejehjem og har gjort det i snart 2 år.��

Da vi begge har uddannelse og job ser vi ikke noget problem i og skal have vores første barn trods vores "unge alder".

vi havde tænkt os at fortælle familien det juleaften, men ved ikke hvordan de vil tage det da min forældre altid har haft sådan uddannelse først osv, men vi begge har jo uddannelse men nu synes de bare man skal være over 24 år eller er det synd for barnet...:/

jeg ved ikke om vi skal fortælle det juleaften eller om det bare ødelægger hele aften..��

Hvad ville i gøre hvis var os?

og et lille side spørgsmål har i en god ide hvordan man kan fortælle det på en sød og sjov møde? Hvordan fortalte i det???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Anonym trådstarter

Er der slet ingen som har lyst til at dele deres historie bare?

Anmeld Citér

29. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Bor i sammen? 

Og når i har uddannelse og hvis i bor sammen. Og den alder i har . I er ikke teenager på 15-16 år. Men i bliver unge forældre. Men 

jeg synes ikke at der er noget at sætte fingre på. Tag det bare rolig og fortæl nyheden til jul. Det er en fantastisk tispunkt at sige det på.