Søger erfaring med IUI behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Vi har lige været til første samtale på ciconia i Århus og de foreslog IUI behandling til os. 

Søger erfaring om IUI behandling? Og erfaring med ciconia? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. november 2017

Anonym trådstarter

Er der ingen, som vil dele deres erfaringer med IUI behandling?

Anmeld Citér

30. december 2017

et-ønske

Profilbillede for et-ønske
Liv og My dobbelt lykke

Jeg blev gravid med tvillinger efter første iui men ved ikke hvilke erfaringer du søger?? 

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg blev gravid med tvillinger efter første iui men ved ikke hvilke erfaringer du søger?? 

Jeg ønsker viden om hvordan behandlingen forløb - skridt for skridt 

Anmeld Citér

2. januar

Anonym

Jeg har været igennem 5 IUI forsøg. 

Du bliver scannet på 2.-3. dagen af din menstruation, og så skal du tage noget hormon for at booste dine æg, således du får 1-3 gode æg. Jeg tog piller (Pergotime) og dannede som regel 2 æg. 

Du bliver scannet flere gange de næste 10-14 dage indtil de kan se æggene er store nok, og så tager du en ægløsende indsprøjtning ca 36 timer inden du skal møde på klinikken igen. Om morgenen aflevere din kæreste/mand en sædprøver, som bliver oprenset. Når du møder op, scanner de dig igen og du får “sprøjtet” sæden direkte op i livmoderen. 14 dage efter skal du tage en test. 

Håber det hjalp 

Anmeld Citér

3. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har været igennem 5 IUI forsøg. 

Du bliver scannet på 2.-3. dagen af din menstruation, og så skal du tage noget hormon for at booste dine æg, således du får 1-3 gode æg. Jeg tog piller (Pergotime) og dannede som regel 2 æg. 

Du bliver scannet flere gange de næste 10-14 dage indtil de kan se æggene er store nok, og så tager du en ægløsende indsprøjtning ca 36 timer inden du skal møde på klinikken igen. Om morgenen aflevere din kæreste/mand en sædprøver, som bliver oprenset. Når du møder op, scanner de dig igen og du får “sprøjtet” sæden direkte op i livmoderen. 14 dage efter skal du tage en test. 

Håber det hjalp 

Det hjalp meget, tak ☺️

Hvor mange forsøg havde I før I havde en positiv test?

Anmeld Citér

3. januar

Anonym

Vi har desværre ikke oplevet glæden ved en positiv test endnu, men vi havde 5 IUI forsøg. Så nu er vi gået videre til ICSI  Her har vi haft ét forsøg indtil videre og skal igang med næste forsøg indenfor et par uger 

Anmeld Citér

3. januar

Anonym

Anonym skriver:

Det hjalp meget, tak ☺️

Hvor mange forsøg havde I før I havde en positiv test?

Hov, se ovenstående besked 

Anmeld Citér

4. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hov, se ovenstående besked 

Krydser for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.