Nogle der har haft for meget fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2017

Babydreng2015

Profilbillede for Babydreng2015

hej med jer.

vi har været til en UL-scanning i dag, fordi min læge syntes mit SF mål var for højt. Det er 2. graviditet og første gang lå mine mål lige på gennemsnittet.

Jeg bliver så scannet og får et AFI på 20, lægen nævnte at det var i det øvre normalområde og at det skulle være 25 før de gjorde yderligere... alligevel tilbød hun os en ny scanning om ca 4 uger og her efter vi er kommet hjem er jeg bare blevet så bekymret...er kommet til at google og kan bare se de mest forfærdelige ting som årsag til for meget vand. 

Baby så ellers ud til at have det godt og var 6% større end gennemsnittet

Nogle af jer der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. november 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18
Babydreng2015 skriver:

hej med jer.

vi har været til en UL-scanning i dag, fordi min læge syntes mit SF mål var for højt. Det er 2. graviditet og første gang lå mine mål lige på gennemsnittet.

Jeg bliver så scannet og får et AFI på 20, lægen nævnte at det var i det øvre normalområde og at det skulle være 25 før de gjorde yderligere... alligevel tilbød hun os en ny scanning om ca 4 uger og her efter vi er kommet hjem er jeg bare blevet så bekymret...er kommet til at google og kan bare se de mest forfærdelige ting som årsag til for meget vand. 

Baby så ellers ud til at have det godt og var 6% større end gennemsnittet

Nogle af jer der har prøvet noget lignende? 

Jeg har ikke sp meget erfaring med det, jeg har kun prøvet at have for meget fostervand med min datter som viste sig at være meget syg i min mave. Vi mistede hende også. Jeg ved ikke hvad for meget fostervand ellers kan betyde desværre

Anmeld Citér

28. november 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Ja det var især slemt ved min søn der nu er 5 

Jeg har så diabetes 1 og det er et kendt prob at så danner man for meget fostervand.

Det kan også være pga sygdom- MEN var der den mindste risiko for det ville lægerne ikke lade dig gå 4 uger.

Plus at de sygdomme jo tit bliver opdaget ved midtvejsskanningen. 

Så det betyder højst sandsynligt ingenting- og det kan også regulere sig.

Jeg havde også alt for meget ved den yngste ,men det regulerede sig efterfølgende til at være normalt. 

Anmeld Citér

28. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg har haft lidt for meget fostervand begge gange, især første gang, der blev de meget overrasket da de tog vandet hvor meget der faktisk kom 

- men det har ikke haft betydning nogle af gangene. 

Anmeld Citér

28. november 2017

Disarobi

Profilbillede for Disarobi

Jeg havde for meget fostervand i min første graviditet, men det blev først opdaget i uge 37. Min søn havde det fint!!! Eneste konsekvens var at min livmoder havde været så udspilet at den ikke havde kræfter til at trække sig sammen efter fødslen så jeg endte med et stort blodtab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.