Hvornår stoppede jeres kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår stoppede din kvalme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

351 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2017

Anonym trådstarter

Er gravid i 7. uge, og kvalmen er ved at drive mig til vanvid, selvom den først næsten lige er startet. Ved godt, alle graviditeter er forskellige, men er alligevel interesseret i at høre, hvornår jeres kvalme stoppede? Hvis I har været igennem flere graviditeter vil jeg gerne høre om jeres første, da jeg selv er førstegangsgravid 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. november 2017

Morigenigen

Profilbillede for Morigenigen
Anonym skriver:

Er gravid i 7. uge, og kvalmen er ved at drive mig til vanvid, selvom den først næsten lige er startet. Ved godt, alle graviditeter er forskellige, men er alligevel interesseret i at høre, hvornår jeres kvalme stoppede? Hvis I har været igennem flere graviditeter vil jeg gerne høre om jeres første, da jeg selv er førstegangsgravid 

Jeg er 32 uger henne og kaster stadig væk op. Især om morgenen hvis jeg er træt, skynder mig for meget eller spiser morgenmad tidligt på dagen.

Jeg begyndte at kaste op og have kvalme, da jeg var 4 uger henne.

I mine to andre graviditeter kastede jeg kun op et par gange, da jeg var højgravid og slet ikke tidligere i graviditeten.

Anmeld Citér

28. november 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Fra før jeg opdagede jeg var gravid (gjorde jeg 3+4) havde jeg kvalme 24 timer i døgnet ALLE dage og kastede op 5-7 gange dagligt også, af og til mere. Først i uge 16-17 stykker begyndte kvalmen at aftage og det samme gjorde opkasten. Ingen af delene forsvandt dog helt, og jeg har nok siden da sammenlagt haft kvalme i omkring 1/3 af døgnet (men i en noget mildere grad end før) og så kaster jeg nok op 2-3 gange i ugen ca. Så det er klart blevet meget bedre.

Dog er det blevet en smule værre med kvalmen igen her inden for de sidste par uger (er 27+4, eftersom kl er over midnat). Men har godt hørt fra andre, at det kan vende tilbage igen hen mod 3. trimester, som jeg jo snart går ind i.

Dette er i øvrigt første graviditet for mig, så har ikke noget at sammenligne med.

Anmeld Citér

28. november 2017

Anonym

Jeg er i dag 27+4 og havde voldsom kvalme frem til uge 17, så gik det sådan set i sig selv. Men jeg er dog nu begyndt at have kvalme og madlede igen, kaster en sjælden gang op. Jeg håber det snart bliver beder  dette er første graviditet for mig.

Jeg håber du får det beder 

Anmeld Citér

30. november 2017

Mel92

Profilbillede for Mel92

Hos mig stoppede den med at komme hver dag, omkring 15.-16. uge.. Er 35+2 nu og i takt med at baby fylder mere, har jeg rigtig meget halsbrand som til tider også kan give kvalme (og opkast  

Tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

30. november 2017

hautecouture

Profilbillede for hautecouture
Det bliver en lillesøster
Anonym skriver:

Første graviditet var kvalmen 1. symptom jeg oplevede. Det var ikke super slemt og var kun om morgenen. Den var helt væk omkring uge 10.

Anden graviditet var til gengæld er kvalme-helvede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+