Klapvogn - jeg er i 7 sind.. Er der ikke nogen kloge kvinder der kan hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2008

..

Hej alle..

Nu er det jo ved at være på tide med en klapvogn, men hvad skal vi dog vælge.. Vi overvejer en Emmaljunga citi cerox 360 men men men så skrev jeg på msn med Rosa-Anne som fortalte at de også havde købt en stor dyr klods af en klapvogn til den første men havde købt en luksus paraply klapvogn til den næste..
Hvis vi skal et sted hen hvor vi ved at Smilla skal sove er det vel nemmest at tage barnevognen med? Sådan en Emmaljunga 360 fylder jo lige så meget i bilen og vejer næsten lige så meget som barnevognen.. Det jeg godt kunne tænke mig er en lille nem klapvogn, overvejer sådan en luksus paraplyvogn til 899,- Puha, kan slet ikke finde ud af hvad der er smartest - skal man have alle 3 dele eller hvad gør man..(?)
Hvad gør I?

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Muffinmus

Har 4 vogne:-)
alm barnevogn(+ en til dagplejen), en lækker stor emmaljunge, en luksus paraplyklapvogn og en babyjogger. ville undvære de 3 af dem...(kun babyjoggerne).
De har alle 3 deres forskellige fordele. Den lill er godt til hurtig hande og den store til sommerlnad, længere gåture og bedre komfort. Men købte en lækker brugt sort paraplyklapvogn til 190 incl fragt. Derfor har jeg ikke dårlig samvittighed over min vognpark:)

Anmeld

10. april 2008

Rasmine

City Cerox fylder ikke ligeså meget som barnevognen.
Derfor købte vi den klapvogn, da jeg ikke kunne have stel og kasse i min bil.
Klapvognen kan fint være bagi, dog skal hjulene lige tages af, ellers no probs.
Super lækkert køretøj!

Vi har barnevogn og så klapvognen.

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

jeg ved nøjagtig hvad vi vælger her...er da slet ikke i tvivl...lol...vi vælger nøjagtig den min veninde har stående i kælderen...hæ hæ...jeg aner dog ikke en døjt om mærket på den...lol...så jeg er vist mest til gas og ikke hjælp!

Anmeld

11. april 2008

joan

Jeg ville ikke undvære min store klapvogn. Dog har vi ikke valgt Emmaljungaen men en Teutonia, da vi ikke synes den virkede nær så stor. Det er altid den vi tager med på tur og hun sover glimrende i den. Hun har sin slepbee nede i den og madrassen fra barnevognen.
Det skal siges at vi valgte en brugt barnevogn og derfor godt ville bruge lidt ekstra på klapvognen. Vi bor midt i Århus og klapvognen er bare nemmer at have med, når man går nede i byen og skal ind og ud af butikker.
Det er faktisk kun hvis jeg skal købe stort ind at jeg vælger at gå med barnevognen. For der kan være meget mere neden under den...:D

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

nu kom jeg lige til at tænke på, hvor meget plads der i grunden er under jeres vogn, altså barnevogn.

jeg syntes ikke der er ret meget plads under vores Simo?

jeg kan lige have en pakke bleer til at ligge ned...størrere er pladsen ikke...så her er det nemmere at snuppe bilen og lade barnet være hjemme ved sin far!
hmmm, jeg mener jeg kan mindes at der var mere plads under drengenes vogn, men det er nok bare mig der ikke kan huske en disse

Anmeld

11. april 2008

Anja

Vi har nu kun barnevognen og en luksus paraplyklapvogn. Vi havde en stor klapvogn fra Trille, men den blev for stor og klodset til os, så den har vi solgt. Vi bruger mest barnevognen og så hvis vi er på tur og skal have mange ting med (så barnevognen næsten ikke kan være i bilen) tager vi paraplyklapvognen i stedet. Vi bruger også paraplyen når vi er ude at rejse.

Anja

Anmeld

12. april 2008

..

Hey alle.

Tak for alle jeres erfaringer og gode råd.

Igår tog vi beslutningen og købte en Emmaljunga City Cerox 360 og vi er rigtigt glade for vores beslutning.. Da vi fandt ud af at selve kassen kan vendes og ikke kun styret samt at vi kan sætte klapvognskassen over på vores barnevogns stel var vi solgt. Nu kan vi bruge den som 360 når vi får ture ned i byen og i centre og sætte den over på barnevogns stellet når vi skal gå inde i skoven eller ved stranden - føler vi har det hele nu er bare SÅ glade for vores køb8D

(H)

Anmeld

12. april 2008

Rasmine

Macrolf skriver:

Hey alle.

Tak for alle jeres erfaringer og gode råd.

Igår tog vi beslutningen og købte en Emmaljunga City Cerox 360 og vi er rigtigt glade for vores beslutning.. Da vi fandt ud af at selve kassen kan vendes og ikke kun styret samt at vi kan sætte klapvognskassen over på vores barnevogns stel var vi solgt. Nu kan vi bruge den som 360 når vi får ture ned i byen og i centre og sætte den over på barnevogns stellet når vi skal gå inde i skoven eller ved stranden - føler vi har det hele nu er bare SÅ glade for vores køb8D

(H)

HVAD?
Kan klapvognen bruges på barnevognen, anede jeg ikke?
Må jeg da lige prøve.
Og tillykke med købet.
Det er en SUPER klapvogn.

Anmeld

12. april 2008

Rasmine

Eh, mener du ikke at barnevognskassen kan bruges på klapvognen?
Hvorfor sku man ta klapvognskassen over på barnevognen?

EJ, lost!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.