Overraskelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hvornår fortalte i rundt omkring hva den bette skulle hedde,da i var gravide, havde født eller var det en overraskelse til dåben?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Vingummien

Vi vidste det allerede inden han kom ud, så de fik navnet af vide også for at de ligesom havde noget at kalde ham

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Vi fortalte det ikke til nogen før han var født, men vi hvade så heller ikke bestem os.

Anmeld

11. oktober 2009

Lise

Vi bestemte os for hans navn da han blev født - et navn vi ikke havde talt om under graviditeten, men det var bare den han var da han kom ud. Under graviditeten kunne jeg ikke give ham et navn, så vi kunne naturligvis heller ikke sige noget til familie/venner. Men da de blev informeret om hans fødsel, fik de også hans navn.

Det ville jeg da umuligt kunne holde hemmeligt i 3 måneder

Anmeld

11. oktober 2009

PrinsessensMor

Åh, vi har haft en navnekrig herhjemme og selv de små unger vil have noget at sige! Tænk at min søster vil have vi kalder babyen for Nerfertiti efter en egyptisk dronning... Et familiemedlem var ved at tude da vi ikke gad bruge hans forslag, så vi har besluttede os for at holde det hemmeligt indtil fødselen

Anmeld

12. oktober 2009

Harfeletten

Jeg har ALTID sagt at hvis jeg fik en dreng, skulle han hedde Emil - Lige siden jeg legede med dukker, faktisk - Og så er han jo opkaldt efter min farfar .. Anyways, da jeg fortalte min mor at det var en dreng, blev der sagt "Hej Emil", så der var ingen tvivl .. Og min far blev SÅ stolt

Havde jeg været sammen med faren, havde jeg nok ikke fået min vilje .. Så der er nogle fordele ved at være alene

Anmeld

12. oktober 2009

vatten

Jeg havde troet, jeg skulle holde navnet hemmeligt. Meeeen... Det er jo umuligt, ikke at kalde sit barn hans navn, når der er andre tilstede

Så det endte med, at folk fik det at vide, når de spurgte eller de så ham første gang. Mellemnavne var dog hemmelige

Anmeld

12. oktober 2009

Henriette72

Vi fortalte med det samme hvad Selma skulle hedde, da vi fandt ud af at det var en pige, og nu hedder baby allerede Aja selvom vi ikk ved hvad det bliver. Og vi har også sagt at hvis det bliver en dreng skal han hedde Elias. Så ingen hemmeligheder her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.