Hæshed - Help me out!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. november 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Jeg er ved at blive SINDSSYG! For to uger siden var jeg syg med lidt småfeber og hoste. Det er jo så gået over. Men jeg er hæs - stadig. Min stemme er vildt rusten, og halvdelen af gangene jeg skal sige noget må jeg rømme mig kraftigt før det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg havde egentlig fået det fint igen, men har pt. en smule ondt i den ene side af halsen. Er desuden gravid 33+ og snorker derfor højlydt om natten, hvilket jeg tror er grunden til jeg har fået ondt i halsen igen.

Hvordan slipper jeg af med hæsheden? JEG BLIVER VANVITTIG. Især fordi det er sværere at høre, hvad jeg siger, og så skal jeg sige det flere gange, og når mine børn prøver at kommunikere med mig fra et andet rum kan jeg ikke snakke højt nok, så min tålmodighed er også lidt flosset

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. november 2017

Thea14

Ved ikke om det hjælper på hæshed, men ondt i halsen, hoste og snottet næse, skulle kunne dæmpes ved at ligge et overskåret løg under sengen.

Døjer selv med hoste og forkølelse på 14 dag nu, og med et løg ved siden af sengen vågner jeg da ikke af hoste eller stopper næse om natten. Alt stinker så også bare af løg nu.

Anmeld Citér

24. november 2017

AnoMom

Anonymor skriver:

Jeg er ved at blive SINDSSYG! For to uger siden var jeg syg med lidt småfeber og hoste. Det er jo så gået over. Men jeg er hæs - stadig. Min stemme er vildt rusten, og halvdelen af gangene jeg skal sige noget må jeg rømme mig kraftigt før det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg havde egentlig fået det fint igen, men har pt. en smule ondt i den ene side af halsen. Er desuden gravid 33+ og snorker derfor højlydt om natten, hvilket jeg tror er grunden til jeg har fået ondt i halsen igen.

Hvordan slipper jeg af med hæsheden? JEG BLIVER VANVITTIG. Især fordi det er sværere at høre, hvad jeg siger, og så skal jeg sige det flere gange, og når mine børn prøver at kommunikere med mig fra et andet rum kan jeg ikke snakke højt nok, så min tålmodighed er også lidt flosset

Der er ingen kur mod hæshed udover afslapning af stemmen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Prøv eventuelt at putte hovedet i dampbad og få nogle varme indåndinger. 

Men ja - snak så lidt som muligt

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonymor

Thea14 skriver:

Ved ikke om det hjælper på hæshed, men ondt i halsen, hoste og snottet næse, skulle kunne dæmpes ved at ligge et overskåret løg under sengen.

Døjer selv med hoste og forkølelse på 14 dag nu, og med et løg ved siden af sengen vågner jeg da ikke af hoste eller stopper næse om natten. Alt stinker så også bare af løg nu.

Det skal jeg lige overveje om min gravide næse vil være med til, men fascinerende hvis det virker! 

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonymor

AnoMom skriver:

Der er ingen kur mod hæshed udover afslapning af stemmen  

Åh ja, jamen det går jo godt i spænd med at vi har weekend med vores sammenbragte børn, i alt 3 stk  altså! Hehe  tak for svar! 

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonymor

IenFart skriver:

Prøv eventuelt at putte hovedet i dampbad og få nogle varme indåndinger. 

Men ja - snak så lidt som muligt

Det må jeg prøve! Det med at snakke så lidt som muligt er nok lidt op af bakke med 3 børn hjemme i weekenden 

Anmeld Citér

24. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonymor skriver:

Det må jeg prøve! Det med at snakke så lidt som muligt er nok lidt op af bakke med 3 børn hjemme i weekenden 

Kamille-te dampbad oven i købet har jeg efterfølgende fundet ud af. Har ikke selv prøvet det, men det er da et billigt forsøg i hvert fald.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+