Hvilken termostøvler bruger i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
12 svar
1 synes godt om
23. november 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg skal have købt et par gode termostøvler til min 3,5 årig  datter i morgen til børnehave brug. 

Men har aldrig købt termostøvler før hun er nogle rigtig gode vinter støvler med goretex i men alligevel kan de ikke klare en hel dag ude i regn 

Hvilen bruger i og er de gode hun har en lidt smal fod så de må ikke være for store og klodsede 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. november 2017

Chantie

Profilbillede for Chantie

Viking laver de bedste ����

Anmeld Citér

23. november 2017

baby_drømme

Profilbillede for baby_drømme

Bisgaard er også rigtig gode 

Anmeld Citér

23. november 2017

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Mila 5 år... Isaak 15 dage

Vi er rigtig glade for Celavi

Anmeld Citér

23. november 2017

Lililili

Profilbillede for Lililili

Didriksons 

Anmeld Citér

23. november 2017

Lenchick

Profilbillede for Lenchick

Til en smal fod vil jeg udelukkende anbefale Bisgaard vintergummistøvler med foer i ren uld. Termostøvler er ikke godt fodtøj og de fleste modeller sejler børnene i. Bisgaard støvlerne sidder super godt på en smal fod og så er de lækre - naturgummi og uld, istedet for plastik.

Anmeld Citér

23. november 2017

Lenchick

Profilbillede for Lenchick
baby_drømme skriver:

Bisgaard er også rigtig gode 

Især til en smal fod 

Anmeld Citér

24. november 2017

AnoMom

anna111 skriver:

Jeg skal have købt et par gode termostøvler til min 3,5 årig  datter i morgen til børnehave brug. 

Men har aldrig købt termostøvler før hun er nogle rigtig gode vinter støvler med goretex i men alligevel kan de ikke klare en hel dag ude i regn 

Hvilen bruger i og er de gode hun har en lidt smal fod så de må ikke være for store og klodsede 

Jeg har købt nogle i deichman som er varmeregulerende. Også de sprayet med vandafvisende så de kan bruges i alt slags vejr

Anmeld Citér

24. november 2017

anna111

Tak for svar alle sammen kan se det er meget forskelligt  hvad folk fortrækker 

Anmeld Citér

24. november 2017

anna111

Lenchick skriver:

Til en smal fod vil jeg udelukkende anbefale Bisgaard vintergummistøvler med foer i ren uld. Termostøvler er ikke godt fodtøj og de fleste modeller sejler børnene i. Bisgaard støvlerne sidder super godt på en smal fod og så er de lækre - naturgummi og uld, istedet for plastik.

Vintergummistøvler og termostøvler vil jeg mene er det samme  

Ved godt at en termostøvle på ingen måde er gode for foden det er netop derfor hun har fået superfit vinterstøvler med goretex membran da de skulle kunne holde vand ude men de kan alligevel ikke holde til en hel dag ude i regn så heller termostøvler ind våde fødder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.