Grønt opkast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.948 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2017

Anonym trådstarter

Godaften.

Jeg har hele dagen haft kvalme og ondt i maven, der er kommet i bølger, der blev mere og mere intense. Jeg var ude flere gange på job, fordi jeg troede jeg skulle kaste op, dog uden der skete noget. Jeg har følt mig varm, men ikke på febermåden, og har heller ikke feber. 

Nu jeg tænker over det, havde jeg også en snert i går. Slog det hen med, at vi gennemgår en ikke helt nem tid, og derfor har jeg ikke rigtig fået spist så meget/regelmæssigt.

Nå, men her til aften tager det til og til sidst stikker jeg to fingre i halsen. Der kom en masse væske op som jeg tænker er galde. Men farven var helt grøn, nærmest sådan lidt græs- eller militærgrøn. Det har jeg aldrig oplevet, da keg var gravid kastede jeg kun gul galde op. 

Bør jeg være bekymret, eller gå ud fra, at det blot er for meget mavesyre/galde?

Jeg har forresten fået fjernet galdeblæren, så tænker ikke galdesten. Smerterne er heller ikke de samme...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2017

Vaya

Så vidt jeg ved, er galde netop grønt, og skifter så farve til brun i tarmen. Så måske det bare var mere “friskt” end det du tidligere har set? MEN jeg ved det altså ikke med sikkerhed.

Anmeld Citér

23. november 2017

Maise86

Det lyder som galde ;-) 

hilsen en der arbejder på mave-Tarm kirurgisk afdeling 

Anmeld Citér

23. november 2017

Flomama

Lyder som galle. God bedring  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.