Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har lige været et par dage nede ved mine forældre sammen med mine 2 børn bare for at besøge dem, Vi skulle først have været kommet hjem imorgen eller det havde jeg sagt til min mand, men valgte at kører hjem idag og så ville vi overraske min mand, vi kommer hjem og der holder en bil i indkørslen, hvilket var meget mystisk. (børnene er faldet i søvn i bilen) Jeg går ind i huset og her ligger min mand med en eller anden tøs!! De fløj begge to op og blev selvfølgelig overrasket over at jeg stod lige HER!!
Jeg blev så sur og ked, min mand pakkede en taske og kørte sammen med hende der tøsen, jeg er så ked af det og skuffet, hvordan kan han gøre det mod mig (ja og børnene)???
Her sidder jeg nu efterladt med et barn på knap 3 og en på 8 mdr, ved slet ikke hvad jeg skal gøre....
Ved heller ikke hvad jeg ville med det her indlæg, nok bare få det ud..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa
han er da en klovn at gør det over for dig jeg selv vil ikke kun være samme med en som her være mig utro da du skal se om du vil være samme med ham vis han kom hjem men tro de så nok her være når i når tid som du nok ikke her se og du skal nok kom igemmer det her og kom op af det stor sort huld du er i nu
en stor til dig
Anonym skriver: hejsa han er da en klovn at gør det over for dig jeg selv vil ikke kun være samme med en som her være mig utro da du skal se om du vil være samme med ham vis han kom hjem men tro de så nok her være når i når tid som du nok ikke her se og du skal nok kom igemmer det her og kom op af det stor sort huld du er i nu en stor til dig
Tak
Altså der er ingen tvilv jeg skal ikke være ammen med ham igen, jeg skal bare lige indstille mig på at skal være alene mor, jeg er bare så sur og gal...
A hvilken grund pakkede han en taske. Eller jo det kan jeg godt forstå
MEN at han kørte med hende :-(
Ej det er forhåbentlig fake ik?
En ting er at han er utro (det ville jeg heller ikke tilgive), men i din egen seng OG at han kørte med hende
Sikken en klaphat!!
Hvis det var mig, ville jeg aldrig tilgive, hvis han ellers bad om det.
Jeg ville allerede nu, begynde at finde løsninger i form af, ka du blive boende alene i hjemme eller finde noget andet at bo i.
Få skildt økonomien ad, så du ik længer dele økonomi med ham osv osv.
Du fortjener bedre og ska nok klare dig!! Vh Stine
StineW79 skriver: Sikken en klaphat!! Hvis det var mig, ville jeg aldrig tilgive, hvis han ellers bad om det. Jeg ville allerede nu, begynde at finde løsninger i form af, ka du blive boende alene i hjemme eller finde noget andet at bo i. Få skildt økonomien ad, så du ik længer dele økonomi med ham osv osv. Du fortjener bedre og ska nok klare dig!! Vh Stine
Jeg sidder også allerede og kigger på lejlighed osv. Jeg er helt færdig med den spadser
Anonym skriver: Hej Jeg har lige været et par dage nede ved mine forældre sammen med mine 2 børn bare for at besøge dem, Vi skulle først have været kommet hjem imorgen eller det havde jeg sagt til min mand, men valgte at kører hjem idag og så ville vi overraske min mand, vi kommer hjem og der holder en bil i indkørslen, hvilket var meget mystisk. (børnene er faldet i søvn i bilen) Jeg går ind i huset og her ligger min mand med en eller anden tøs!! De fløj begge to op og blev selvfølgelig overrasket over at jeg stod lige HER!! Jeg blev så sur og ked, min mand pakkede en taske og kørte sammen med hende der tøsen, jeg er så ked af det og skuffet, hvordan kan han gøre det mod mig (ja og børnene)??? Her sidder jeg nu efterladt med et barn på knap 3 og en på 8 mdr, ved slet ikke hvad jeg skal gøre.... Ved heller ikke hvad jeg ville med det her indlæg, nok bare få det ud..
Hvordan går det efter det chok du må have oplevet?
Troldemommi skriver: Hvordan går det efter det chok du må have oplevet?
Tak for du spørger
Jeg er taget ned til mine forældre igen, heldigvis er jeg jo på barsel i 4 mdr endnu, og min store går også hjemme med mig, så vi er her indtil vi lige finder ud af hvad der skal ske og hvor vi nu skal bo..
Anonym skriver: Tak for du spørger Jeg er taget ned til mine forældre igen, heldigvis er jeg jo på barsel i 4 mdr endnu, og min store går også hjemme med mig, så vi er her indtil vi lige finder ud af hvad der skal ske og hvor vi nu skal bo..
Har du hørt noget fra din eks?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128