Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: passede kalenderen med det køn du fik!?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

501 visninger
16 svar
1 synes godt om
23. november 2017

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg tænkte på, hvad kan det være der findes flere forskellige versioner af den kinesiske kalender? Ved godt den ikke altid passer, men under mig alligevel. Har den passet ved dig?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. november 2017

Rosa-Sofia

Ja og nej. Jeg mistede en pige, da jeg var 4 mdr henne. Hun passede på den kinesiske kalender. Min søn, der er 7,5 år nu "burde" ifølge kalenderen være blevet en pige også. Så jeg har stemt nej.

Anmeld Citér

23. november 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Ifølge den kinesiske kalender (i samtlige versioner) skulle baby i min mave være en pige, men han har altså bevist utallige gange, at han er en meget fin lille veludrustet dreng  Så på mig passede den ikke. Prøvede også at kigge på den ift hvad køn jeg selv skulle have været, og jeg skulle have været en dreng ifølge den, så heller ikke der passede den 

Anmeld Citér

23. november 2017

CarinaSB

Profilbillede for CarinaSB
Elsker mine dejlige drenge

Her passede den ikke .. der skulle jeg have haft 2 piger .. og jeg har 2 drenge :)

Og min mand skulle have været en pige og jeg selv en dreng :)

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage."

*Poul-Erik 17-04-53 - 06-09-12* 
Savner dig far 

Anmeld Citér

23. november 2017

Thea14

Jeg skulle have haft to piger i følge den kinesiske kalender. Jeg har en af hver - og har hele tiden tænkt, hvad med dem der får tvillinger og får en af hver??

Til gengæld passede myten med årstal/alder (lige år og lige alder/ulige år og ulige alder = pige. Lige år og ulige alder/ulige år og lige alder = dreng), på begge mine børn.

Anmeld Citér

23. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg tænkte på, hvad kan det være der findes flere forskellige versioner af den kinesiske kalender? Ved godt den ikke altid passer, men under mig alligevel. Har den passet ved dig?

Den ene gjorde. Men anden gjorde ikke 

Anmeld Citér

23. november 2017

1518

Profilbillede for 1518

Den passede ikke på min datter - hun skulle have været en dreng. Men den passer på Lillesøster i maven.

Den med moderens alder/årstal har passet på begge.

Anmeld Citér

23. november 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Nej ifølge den skulle jeg have pige pige dreng. 

Har dreng dreng pige

Anmeld Citér

23. november 2017

Flomama

Thea14 skriver:

Jeg skulle have haft to piger i følge den kinesiske kalender. Jeg har en af hver - og har hele tiden tænkt, hvad med dem der får tvillinger og får en af hver??

Til gengæld passede myten med årstal/alder (lige år og lige alder/ulige år og ulige alder = pige. Lige år og ulige alder/ulige år og lige alder = dreng), på begge mine børn.

Hvad er det for en?  

Barn Nr 1 er født i august 2012. Jeg var 21 år hvilket køn er det? 

Barn Nr 2 er født i maj 2014 jeg var 23 år, hvilet køn er det?  

Sorry er bare mega nysgerrig 

Anmeld Citér

23. november 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Thea14 skriver:

Det var da en sjov myte for så er dem der er født i ulige år, dvs. Er lige år i ulige år og ulige i lige dømt til at få drenge, mens jeg som er født i et lige år i januar endda dømt til at få piger? Med mindre selvfølgelig børnene er født fra 1.1. Til 19.1. For der er jeg ulige i lige og lige i ulige. Den passer så ikke her da jeg har to af hvert køn og ingen af dem er hverken født eller lavet i januar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.