Så faldt han sQ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.246 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

saxa

Uha uha... Er helt i chok... Havde fødselsdag igår og i den anledning havde min kæreste inviteret mig ud at spise - uden jeg havde en finger med i det - sørget for pasning og overnatning til Yasmin... Det hele var så romantisk...  

Efter en super lækker middag gik vi en tur igennem gaderne i Aalborg. Vi købte to Somersby og gik ned på havnen, hvor der var vildt romantisk. Pga. der var kulturnat var fjorden fyldt med lysende lanterner. Vi sad og nød hinanden, udsigten og vores somersby.

Jeg kigger op i himlen og ser en flok duer flyve over os... Jeg sagde til min kæreste at det var en helt perfekt aften.

Pludselig rejser han sig op - fordi han fryser, siger han. Han går ind foran mig og siger "Skal jeg gøre den endnu bedre?" Jeg spørger ham hvordan.. Han falder på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham.. Han åbner en æske med den flotteste ring i... Jeg gik helt i chok - men sagde selvfølgelig JA... Derefter giver han mig noget papir og siger "Det eneste jeg mangler er din underskrift for jeg har sat min på at det skal være os 2 for altid" - Og så var det sq ægteskabserklæringen...

Alt var bare så perfekt og romantisk... Og er bare så glad nu... Blev lige et lidt langt indlæg, men måtte bare dele det med jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor romantisk altså ligesom på film. Ihh altså

Så romantisk var vores sku ikke.

Hvor må du bare være helt ihh lige nu hehe. Er nok også det uventede der varmer mest og går lige i hjertet.

Romantisk mand du har fundet dig

TILLYKKE

Anmeld

11. oktober 2009

4xGreve

saxi skriver:

Uha uha... Er helt i chok... Havde fødselsdag igår og i den anledning havde min kæreste inviteret mig ud at spise - uden jeg havde en finger med i det - sørget for pasning og overnatning til Yasmin... Det hele var så romantisk...  

Efter en super lækker middag gik vi en tur igennem gaderne i Aalborg. Vi købte to Somersby og gik ned på havnen, hvor der var vildt romantisk. Pga. der var kulturnat var fjorden fyldt med lysende lanterner. Vi sad og nød hinanden, udsigten og vores somersby.

Jeg kigger op i himlen og ser en flok duer flyve over os... Jeg sagde til min kæreste at det var en helt perfekt aften.

Pludselig rejser han sig op - fordi han fryser, siger han. Han går ind foran mig og siger "Skal jeg gøre den endnu bedre?" Jeg spørger ham hvordan.. Han falder på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham.. Han åbner en æske med den flotteste ring i... Jeg gik helt i chok - men sagde selvfølgelig JA... Derefter giver han mig noget papir og siger "Det eneste jeg mangler er din underskrift for jeg har sat min på at det skal være os 2 for altid" - Og så var det sq ægteskabserklæringen...

Alt var bare så perfekt og romantisk... Og er bare så glad nu... Blev lige et lidt langt indlæg, men måtte bare dele det med jer..

Ej søde hold da helt op...

Det lyder da bare helt perfekt...

Står helt med det største smil på læben...

Kæmpe TILLYKKE til jer begge!!

Og stort tillykke med fødselsdagen!!

Anmeld

11. oktober 2009

saxa

Tak.. Jamen altså... Havde heller ikke troet han kunne være så romantisk... Står helt ved siden af mig selv - lidt ligesom det bare er noget jeg har drømt..

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

Årrrr <3 Lyder som den mest perfkte aften og så romantisk altså..

Kæmpe stort tillykke med det kommende ægteskab...

Anmeld

11. oktober 2009

RumlesMor

Tror lige jeg smider et link til manden på denne tråd... Altid godt med lidt inspiration

STORT tillykke.

Anmeld

11. oktober 2009

LotteN

Ej sådan - en perfekt aften der bare ikke kan ende bedre...

Kæmpe tillykke herfra..

Kan godt ske han ikke gider med i Ikea, men det der er sandelig noget han har styr på - det kunne han godt lære min kæreste lidt om..!

Stort tillykke med det..

Anmeld

11. oktober 2009

saxa

RumlesMor skriver:

Tror lige jeg smider et link til manden på denne tråd... Altid godt med lidt inspiration

STORT tillykke.

hehe... Ja gør du det...

Og tusind tak...

Anmeld

11. oktober 2009

A.

ih tillykke

Anmeld

11. oktober 2009

saxa

LotteN skriver:

Ej sådan - en perfekt aften der bare ikke kan ende bedre...

Kæmpe tillykke herfra..

Kan godt ske han ikke gider med i Ikea, men det der er sandelig noget han har styr på - det kunne han godt lære min kæreste lidt om..!

Stort tillykke med det..

Nej... Så kan jeg godt undvære Ikea.. hehe... Men havde ikke i min vildeste fantasi troet at den skulle ende sådan... Det var bare sååå romantisk...

Og tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.