Babyalarm - hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Maise

Saped90 skriver:

Er der nogen der kan anbefale en god babyalarm?

Og er der nogle mærker man bare skal holde sig fra?

Sarah

Enig. har lånt super nova af min søster. det siges at være nogen af de bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

patella

Nogen der kender denne http://www.babysam.dk/padwico-babyalarm-938.aspx

Den havde vi tænkt os at købe, kan se det er samme pris som Super Nova´en, så tænkte om nogen kendte forskellen?

Anmeld

12. oktober 2009

Misjelle

patella skriver:

Nogen der kender denne http://www.babysam.dk/padwico-babyalarm-938.aspx

Den havde vi tænkt os at købe, kan se det er samme pris som Super Nova´en, så tænkte om nogen kendte forskellen?

Kender den ikke personligt, men en fra min mødregruppe har den og der går rigtig meget støj ind på. Det er i alt fald hvad jeg har oplevet.

Anmeld

12. oktober 2009

Pia

Vi har en billig en fra harald nyborg og den er vi super glade for..

Den i andre anbefaler den der super nova er der fire i min mg der har og de har alle det samme problem, at fly, vind og andre super nova baby alarmer går der i..

Men tror det med baby alarmer er en smags sag ligesom med så meget andet...

Phillips har jeg dog kun hørt meget dårlige ting om.. og det er uanset hvilken en fra phillips vi snakker om..

Kh Pia.

Anmeld

12. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har Super Nova og har aldrig haft problemer med den

Anmeld

12. oktober 2009

mor_sabina

Saped90 skriver:

Er der nogen der kan anbefale en god babyalarm?

Og er der nogle mærker man bare skal holde sig fra?

Sarah

Vi har en boosie boo og den er bare så god. Den er med video, det er den bedste investering jeg har gjort, men den skal være til sluttet fast strømforsyning så ved siden af har jeg en phillips og den er fin til formålet nåpr vi skal nogen steder.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil godt lige høre om der er nogen som, personligt, har haft dårlige erfariger med super nova?

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

Caroline86 skriver:

jeg vil godt lige høre om der er nogen som, personligt, har haft dårlige erfariger med super nova?

https://www.baby.dk/debat/2238pi1/babyudstyr/andre-der-har-supernova.aspx

Anmeld

12. oktober 2009

RumlesMor

Caroline86 skriver:

Jeg er jo fortaler for Super Nova, og anbefalede den til en veninde, der efterfølgende brokkede sig over den. Hun fik støj og andre baby-alarmer ind over sit signal.

Det kunne jeg selvfølgelig ikke forstå, så jeg tog hjem til hende for at "opleve" problemet. Det viste sig at hun ikke havde prøvet at skifte signal/kanal... Så skiftede kanal, og efterfølgende har der ikke været problemer for hende.

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

Vi har en Ikea alarm... Den er vi glade for...

Jeg kan slet ikke se hvorfor der er lavet alarmer med video, det er jo ikk meningen man skal sidde og kigge på sit barn sover...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.