Øv! Aflyst IUI i denne cyklus :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

187 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. november 2017

Mor til F

Profilbillede for Mor til F
Kæmper for en 2'er

Har lige brug for luft! Alt det her barnløshedsbehandling er meget nyt for mig. Vi var til samtale i september - 5 dage senere får jeg lavet HSG som viser 2 lukkede æggeledere  Det lykkes at åbne den ene ved gennemskylning.

Planen for oktober bliver at insiminere i egen cyklus. Scannes oå dag 12 og de siger at jeg får æl samme dag eller dagen efter - i den lukkede side. De kan ikke insiminere Det aftales at jeg skal have have hormoner i november cyklus.

Scannes på dag 10 - en ægblære i hver side 10 og 11 mm. Fortsætter med hormoner til dag 12.

Scannes idag, dag 13. De siger at jeg har en fin ægblære på 15 mm i den lukkede side og snart får æl.

Den  højre side viser ingen ægblære - det gule legeme ses i højre æggeleder - jeg har altså haft æl, ægblæren er vokset MEGET hurtigt. Der er lidt blod i æggelederen og fri væske. Det havde scanningssygeplejersken ikke set før  Det ender med at der er 4 mennesker i lokalet ud over mig. Den sidste er overlægen der snakker lægesprog - jeg forstår intet før han siger ""vi aflyser forsøget"". Jeg prøver virkelig at være stærk og positiv, men det gør SÅ ondt!!

Har lyst til at skrige og tude. Det er ikke fair.

Et barn,  er en engel,  hvis vinger krymper,  i takt med,  at benene vokser 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+