Gonal-f, hvor hurtigt voksede jeres ægblærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

204 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2017

Mor til F

Profilbillede for Mor til F
Kæmper for en 2'er

Sagen er den at jeg er igang med mit første forsøg med IUI-H. Jeg får indsprøjtninger med Gonal-f, 50 enheder pr. dag. Fra CD 3-9.

På 10. dagen havde jeg 2 ægblærer, en i hver side. Den ene var 10 mm og den anden 11 mm.

Jeg skal derfor fortsætte med Gonal-f til CD 12 (idag) og scannes imorgen. Håber på en pisitiv udvikling.

Det skal siges at min ene æggeleder er lukket, den anden blev åbnet ved gennemskylning.

Piger, hvad er jeres erfaringer?  ☺

Et barn,  er en engel,  hvis vinger krymper,  i takt med,  at benene vokser 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. marts

Minadk

Hej 

De første 2 forsøg var de meget langsomme til at udvikle sig, så jeg blev sendt hjem næsten 3 gange. Det tog rigtig lang tid for mig og jeg blev meget ked af det hvergang.

3 gang var så lykkens gang. 2 ægblære voksede sig fra 11 mm til 17 mm på knap 2 dage!! Jeg var helt i chok! Første gang det går så hurtigt. 

Så jeg blev insemineret 2 dage efter. Jeg har test dag imorgen men har allerede testet postitiv, så jeg regner med at det er lykkedes for mig denne gang. Alt kan nå at ændre sig, bare husk på at du aldrig skal give op selv om det er mega svært!

Jeg krydser fingre for at dine vil vokse hurtigt og at du snart bliver gravid 

Anmeld Citér

12. marts

Mor til F

Profilbillede for Mor til F
Kæmper for en 2'er
Minadk skriver:

Hej 

De første 2 forsøg var de meget langsomme til at udvikle sig, så jeg blev sendt hjem næsten 3 gange. Det tog rigtig lang tid for mig og jeg blev meget ked af det hvergang.

3 gang var så lykkens gang. 2 ægblære voksede sig fra 11 mm til 17 mm på knap 2 dage!! Jeg var helt i chok! Første gang det går så hurtigt. 

Så jeg blev insemineret 2 dage efter. Jeg har test dag imorgen men har allerede testet postitiv, så jeg regner med at det er lykkedes for mig denne gang. Alt kan nå at ændre sig, bare husk på at du aldrig skal give op selv om det er mega svært!

Jeg krydser fingre for at dine vil vokse hurtigt og at du snart bliver gravid 

Tak ☺ vi er gået videre til IVF og har haft 1 mislykket forsøg 2. forsøg starter i næste cyklus

Et barn,  er en engel,  hvis vinger krymper,  i takt med,  at benene vokser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.