Tis lugter! Sukkersyge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
9 svar
1 synes godt om
19. november 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

hej vores mindste på 2 har siden onsdag tisset kokos. Det lugter virkelig af kokos. Vores datter på 5 spurgte hvorfor han lugtede af flødeboller. Og der kommer intet frem på Google andet end sød lugt kan være sukkersyge. Vi skal til læge i morgen men er ved at gå til af bekymring. Er der nogle der har prøvet lignende hvor der intet var galt. Lige umiddelbart har han ingen andre symptomer, jo han drikker og tisser tit men det har han altid gjort.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. november 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Ja. Min datters tis har også nogle gange lugtet lidt frugt-agtig og hun har ikke sukkersyge - hun døjer faktisk lidt med lavt blodsukker (ligesom mig).

Mit eget tis kan også godt nogle gange lugte lige lovlig sødt.

Anmeld Citér

19. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka evt lugte sjovet, hvis man har blærebetændelse. Vh stine

Anmeld Citér

19. november 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Hvis et barn har sukkersyge vil man typisk også se en markant ændring i barnets energiniveau, det er sløvt og uoplagt. Så hvis barnet leger og er friskt som det plejer, så er det næsten helt sikkert ikke sukkersyge 

Anmeld Citér

19. november 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Det kan være et par ting

• Sukkersyge
  • Dehydreret
  • Blærebetændelse

Lægen vil kunne give et klart svar. Min datter lugtede i en periode af cherios, og det var fordi hun drak for lidt vand.

Anmeld Citér

19. november 2017

MorTil3+

Miti's mama skriver:

Det kan være et par ting

• Sukkersyge
  • Dehydreret
  • Blærebetændelse

Lægen vil kunne give et klart svar. Min datter lugtede i en periode af cherios, og det var fordi hun drak for lidt vand.

Nu er det vores tredje barn og har da aldrig nogensinde prøvet at tis lugter af kokos ved blærebetændelse, der lugter det bare meget mere kraftigt af urin. Og dehydreret tror jeg ikk han er da han drikker meget. Men må jo se hvad lægen siger, men håber godt nok ikk det er sukkersyge.

Anmeld Citér

19. november 2017

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...
MorTil3+ skriver:

Nu er det vores tredje barn og har da aldrig nogensinde prøvet at tis lugter af kokos ved blærebetændelse, der lugter det bare meget mere kraftigt af urin. Og dehydreret tror jeg ikk han er da han drikker meget. Men må jo se hvad lægen siger, men håber godt nok ikk det er sukkersyge.

Min mand har sukkersyge i familien, så da min søn begyndte at drikke absurd meget (det blev endda påtalt af vuggestuen), spurgte vi ind til det hos lægen. Han sagde at han slet ikke var i tvivl om at vores søn ikke havde sukkersyge, fordi sukkersyge hos børn, som en anden også nævner her i tråden, vil følges af meget lavt energiniveau. Jeg mener også han nævnte at barnet vil tabe sig.

Hvis dit barns almene tilstand ellers er iorden, er jeg overbevist om at du ikke skal frygte sukkersyge 

Anmeld Citér

20. november 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama
MorTil3+ skriver:

Det sagde jeg også med min datter... det viste sig at hun var laktose intolerant og derfor dehydreret pga diarré. 

Anmeld Citér

20. november 2017

MorTil3+

Ingen sukkersyge, men heller ingen forklaring på hvorfor han lugter så kraftigt af kokos.

Anmeld Citér

20. november 2017

L-mor

Profilbillede for L-mor
MorTil3+ skriver:

Ingen sukkersyge, men heller ingen forklaring på hvorfor han lugter så kraftigt af kokos.

Jeg googlede det. Dit barn er ikke alene Der var dog ingen medicinske forklaringer, men nogle der havde fundet et sammenfald mellem sødt tis hos deres børn og nyt fleecetøj/vintertøj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+