Busted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
6 svar
6 synes godt om
18. november 2017

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg tænker så tit på at jeg er bange for at vores 2 store børn hører eller kommer ind imens vi har sex de er 13 og 11 og så har vi de 2 små, men mit spørgsmål er er der nogen af jer herinde som er blevet "busted" ??haha 

Knus herfra

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He jeg læste overskriften, som BUS STED, og tænkte, at jo jo lidt frisindet ska man da være 

Men for lige at svare på dit spørgsmål, så nej. 

Men vi lukker og låser så også bare døren, så hvis der kommer nogen snigende, har man lige 1 minut...

De store er vel så store, at de godt ved hvordan tingende foregår, så der ville det jo bare være at sige uhmmm ja det ka jo ske.... Vh Stine 

Anmeld Citér

18. november 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Anonym skriver:

Hej.

Jeg tænker så tit på at jeg er bange for at vores 2 store børn hører eller kommer ind imens vi har sex de er 13 og 11 og så har vi de 2 små, men mit spørgsmål er er der nogen af jer herinde som er blevet "busted" ??haha 

Knus herfra

Jeg bustede min mor og stedfar da jeg var 12 

Min mor og jeg havde en kort samtale om at man er nødt til at banke på og vente på svar inden man går ind i nogens soveværelse og så var der ikke mere i den sag  

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

18. november 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Altså det er da sket, at en af børnene er kommet rendende, men vi låser altid døren til soveværelset imens og dæmper lyden så meget som muligt, så de har ikke opdaget andet end en låst dør, og så har vi bare sagt øjeblik og fået noget tøj på igen  

Anmeld Citér

18. november 2017

Vivienne

Min mand bustede sine forældre da han var i slutningen af sine teenage år og det har (som han selv siger det) givet ar på sjælen for life 

Anmeld Citér

18. november 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jep. Min på det tidspunkt 5årige søn stod pludselig i dørsprækken mens jeg sad ovenpå min kæreste. Havde dynen lige bag mig så jeg tvivler på han så særlig meget, og han er vant til at vi sover nøgne, så jeg tror og håber at han ikke tænkte specielt meget over det udover at VI blev enormt akavede  lige siden har jeg været ret paranoid og skæver til døren hvertandet øjeblik. Vi har ikke en nøgle til den dør. Desværre! 

Men uanset, tænker jeg at det er sådan en oplevelse han tænker på når han bliver teenager og tænker "iiiiv!!" Når det går op for ham hvad han afbrød 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+