Er der nogen der har lyst til at dele deres erfaro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2017

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder; 

er der nogen som vil dele deres tanke, følelser omkring abort ??

påforhånd tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Som overskriften lyder; 

er der nogen som vil dele deres tanke, følelser omkring abort ??

påforhånd tak 

Noget præcis du vil vide?

jeg fik en kirugisk PA i 2013 

Anmeld Citér

18. november 2017

Anonym

Er der noget særligt du tænker på? 

Hvor langt er du?

jeg fik en provokeret abort men det var i uge 21 dvs jeg skulle føde rigtigt. Så det er noget mere kompliceret end tidligt i forløbet

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er 7+1, men det føltes ikke rigtig denne gang. Jeg har hyperemisis og kan ikkr hjælpe de2 andre. Jeg kan ikkr overskue de næste 8 mdr, jeg har ikke lyst til at være gravid, selvom det er en ønske graviditet. 

Så overvejer abort ...

t

hilke tanker gjorde I Jer ?

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 7+1, men det føltes ikke rigtig denne gang. Jeg har hyperemisis og kan ikkr hjælpe de2 andre. Jeg kan ikkr overskue de næste 8 mdr, jeg har ikke lyst til at være gravid, selvom det er en ønske graviditet. 

Så overvejer abort ...

t

Altså min abort var ikke noget jeg selv valgte. Jeg havde ikke noget valgt fordi min datter blev dødsyg i maven. Nu er det jo nok ikke mig der kan svare så godt da jeg var så langt at jeg skulle føde.

men at få en abort er virkelig noget du skal tænke grundigt over. Det er psykisk hårdt bagefter, og jeg ser mange der fortryder bagefter

det kommer jo helt an på om du virkelig er helt afklaret om at du ikke ønsker dette barn. Og det er kun noget du kan finde ud af.

jeh har svært ved st blive gravid, så hvad jeg synes om abort er jeg nok ikke den rette st spørge om. Jeg har mistet 3 børn indtil videre. 

Jeg er dog ikke imod abort hvis de rette grunde til det er der. 

Praktisk info så får du en pille der stopper graviditeten. Og så får du stikpiller der skal op i skeden. Disse sætter gang i selve aborten. Det kan gøre ondt når disse begynder at virke. 

Man kan dog også få en udskrabning.

Anmeld Citér

19. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Så overvejer abort ...

t

Ved ikk hvorvidt jeg er den rette til at svare dig. Jeg blev uønsket gravid på p-piller i 2013. Havde haft min menstruation som normalt så blev først opdaget 10+5 grundet smerter i underlivet. 

Gik derfor en kirugisk abort. 

Eneste tanker jeg gjorde mig var at det bare skulle fjernes og det kunne kun gå for langsomt. Det var verdens nemmeste beslutning for mig og nu 4 år efter har jeg stadig aldrig fortrudt mit valg. Skænker det aldrig en tanke med mindre folk spørger til aborter og erfaringer derfra. 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym

Jeg fik en medicinsk abort da jeg var 7+6. Jeg havde ellers ønsket at blive gravid, men da vi blev gravide i første forsøg greb panikangsten mig. Jeg kunne ikke se en anden løsning på daværende tidspunkt... efterfølgende har jeg tænkt en del på det og har uden tvivl også fortrudt, men jeg kunne ikke se mig selv som mor. Det kan jeg nu...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+