Kage til brunch-barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. november 2017

Kristinaaa

Vi skal holde barnedåb her om ikke så længe og er sindssygt meget i tvivl om kagen! 

Efter kirken skal vi spise noget brunch og selvfølgelig have en kage. Men når nu vi inviterer til brunch er det så ikke lidt for sødt at servere en fondant-navnekage? Hvad kunne alternativet være? 

Jeg har overvejet nogle morgenkager såsom små kanelsnegle, blåbærmuffins eller æbletærte, men vil også gerne have noget navn på. Hvordan kunne man få skrevet navn på disse slags kager? ... 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. november 2017

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Vi skal holde barnedåb i morgen. Først brunch buffet hvor der indgår kanelsnegle og så er der kaffe senere hvor vi får hindbærlagkage fra Lagkagehuset, mini hindbærsnitter og nogle nøddekager med nougat. Hvis kagen serveres efter brunch synes jeg det kan gå med hvilken som helst kage og hvis det er sammen med brunch vil jeg tænke i “morgenkager” som du selv er inde på  

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

18. november 2017

asphodel

Profilbillede for asphodel

Du kan jo skrive navnet på papir/pap, eventuelt pynte med klistermærker og klistre det på tandstikker og stikke dem i en hvilken som helst type kage, også små morgenkager som kanelsnegle o.l.. 

Anmeld Citér

18. november 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Jeg lavede engang cupcakes til en formiddags reception (dog bryllup) og der lavede jeg tre forskellige smage, med tre forskellige slags pynt: små trekantede flag af papir med navn sat på med tandstikker, frugt og hjerter på pind. Med nogle fine papforme så det rigtig fint og festligt ud. Man behøver ikke den store kage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+