Ting er vil værre praktisk af hos moster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er så heldig at jeg skal værre moster til næste år til en som kønt endnu ikke kendes på. Selvom om jeg nu ikke har tænkt mig af køb en halv børnbutik da både min søster og jeg er enig om det er forældre opgave at tag det nødvendigt med når de kommer på besøg sidder jeg alligevel og tænker om der vil værre noget der vil værre praktisk der var hos mig? Jeg har dog allerede  beslutte mig for en triptrap stol dog ikke med hvor mange tilbehør da jeg ikke rigtig ved hvor mange der vil være nødvendigt.  Det skal lige sige at vi bor tæt på hendeandre. Er der noget i mening der vil værre en god ting af havde ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt og betænksomt af dig, men tænker at det er en dyr invistering, med mindre, det er fordi du selv har planer om børn i den nærmeste fremtid.

En IKEA højstol er feks lige så god og ka nemt pakkes væk, når den ik er i brug. Eller feks et handy seat, som ingenting fylder, er også super praktisk og fylder ingenting.

Ellers har vi sat pris på lidt legetøj og et lille tæppe, men det behøver slet ik være nyt eller dyrt.

Et par stofbleer og Skumklude er også altid rare at ha ved hånden.

En lille numsecrem, i tilfælde af, det sku blive glemt.

En tandbørste, er rart her, fordi ungerne ka få børstet tænder og få nattøj på, inden turen gå hjemad! Vh Stine 

Anmeld Citér

18. november 2017

Mortilah

Trip trap stolen synes jeg er virkelig rar at have når børnene er på besøg fx hos mormor og morfar. Et sæt bestik, tallerkner og krus/glas med børnemotiv/str er også et hit at spise med “fast” hvergang de er på besøg..:-) det behøver jo slet ik være noget dyrt- bare det at barnet føler sig så godt hjemme og har et par små ting som er “egne” det gør lykke hos vores børn ihvertfald.

Anmeld Citér

18. november 2017

Anonym

Vi har lidt forskelligt hos begge hold bedsteforældre.

En gsmmeldags trip trap stol, købt brugt (der er en hos hvert hold). Begge steder er de dog uden baby indsats. 

barnevogn. Igen en brugt hvert sted købt billigt. Syntes det er så rart at jeg ikke skal slæbe barnevognen med hver gang.

Lidt legetøj. Igen, det er rart ikke at skulle slæbe det med frem og tilbage.

Kravlegård. Begge steder er der hunde, og jeg syntes det er rart at have et sted at kunne ligge baby.

en pusleplads. Farmor og farfar har decideret pusleplads på deres badeværelse. Mormor og morfar har en puslehynde der hurtigt kan findes frem og ligges på spisebordet, i sofaen eller andre steder.

Med hensyn til stol, så går der hurtigt er halvt år før baby sidder med ved bordet alligevel. Et trygt og sikkert sted at kunne ligge baby fra sig er istedet rart. Da vores datter begyndte at sidde selv, havde vi altid en af Ikeas højstole bag i bilen. 

Min mor har desuden en stak stofbleer. Det er også meget rart at have der, ligesom begge steder altid ligger inde med vådservietter.

Anmeld Citér

18. november 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det kommer an på hvor tit i skal ses. Jeg ville umiddelbart sige at en IKEA højstol er fint. Den har vi ved begge bedsteforældre. Men der går lidt før de kan bruge det. Ellers så et par bleer, skumklude eller hvad i vil bruge til bleskiftning, et par stofbleer og babyske/kop. Måske lidt legetøj, men de synes almindelige hverdagsting er ligeså spændende som legetøj. Hvis i har et gulvtæppe eller et tæppe er det fint til at ligge på. 

Anmeld Citér

18. november 2017

Anonym trådstarter

Trip trap stolen synes jeg er virkelig rar at have når børnene er på besøg fx hos mormor og morfar. Et sæt bestik, tallerkner og krus/glas med børnemotiv/str er også et hit at spise med “fast” hvergang de er på besøg..:-) det behøver jo slet ik være noget dyrt- bare det at barnet føler sig så godt hjemme og har et par små ting som er “egne” det gør lykke hos vores børn ihvertfald.

Anmeld Citér

18. november 2017

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Nej du har et ret det behov ikke af værre dyrt man kan køb mange godt brugt en ting jeg godt kan li ved triptrap stolen er den bruges i mange år frem end da gå i arv hvis der skulle blev brug for det

Anmeld Citér

18. november 2017

Mortilah

Anonym skriver:

Nej du har et ret det behov ikke af værre dyrt man kan køb mange godt brugt en ting jeg godt kan li ved triptrap stolen er den bruges i mange år frem end da gå i arv hvis der skulle blev brug for det

Nemlig! Vi havde to fra den blå avis! Super fine og så har vi en jeg købte som ny for ti år siden.. jeg sidder gerne selv på dem også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.