Jeg kender ikke specifikt reglerne, men ved der er mange der benytter "uoficielle" sæddonorer, enten fordi de ikke vil vente, fordi de ikke selv vil betale eller fordi de vil kende donoren.
Jeg er selv i den uheldige situation, at fordi jeg er gift med en mand (og fordi jeg har astma?) så vil Cryos ikke have mig som sæddonor. Jeg er 39 år, har en videregående uddannelse, biseksuel, liberal af indstilling. Jeg arbejder som afdelingschef i et internationalt miljø, og er da efterhånden ved at indstille mig på at vi ikke selv skal have børn.
Men jeg overvejer at selv være sæddonor. Eftersom jeg selv først i en alder af 38 (for et år siden) lærte min biologiske far at kende, så vil jeg gerne have at barnet når det bliver voksen, selv får valget for om det vil kontakte mig eller ej. Men muligheden mener jeg bør være der?
Anyway - når jeg skriver her, så er det mere for at høre - hvor kan man komme i kontakt med par / mødre i "nød"? Jeg er måske lidt utraditionel, i og med at jeg gerne vil lære modtageren lidt at kende, sikre at vi i det mindste er lidt enige om verden og at barnet får et godt hjem - og ikke bare plante min sæd for nu at sige det ligeud 
Knus
Mand, 39
Anmeld