Hvilket aktivitetstæppe? :-) Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)
Anonym skriver:

Hvilket aktivitetstæppe skal jeg vælge til kommende lillebror? 

Jeg har stemt blankt .De kan ikke blive mere kedelig. De grå og der er intet legetøj. Det skal da være knald på farverne og masser af legetøj på sådan en legetæppe i den alder.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. november 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

De legetæpper er der bestemt ingen mening i at købe, så kan man sq ligeså godt lade være med at købe et legetæppe. Der skal være masser af forskellige farver og masser af legetøj, så er det sjovt for de små. Det der er udelukkende for forældrenes skyld. Generelt har børn godt af masser af farver, og tingene er sjovere og mere spændende for dem, når de er i pangfarver.

Anmeld Citér

20. november 2017

Cassandra

Profilbillede for Cassandra
Carpe diem
Anonym skriver:

Vil du smide et link?

Hejsa 

Jeg kan simpelthen ikke finde det mere - vi købte det hos Bilka og jeg ved at wupti også har haft det, men muligvis var det et rest parti

Carpe diem 

Anmeld Citér

20. november 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Jeg tænker der er noget galt med billedet og farverne mangler?

Vi valgte at købe et træstativ, hvor det ikke var monteret på tæppet og var meget glade for det valg. Det betød for det første at vi kun behøvede at tæppe på gulvet, for jeg kunne så flytte stativet og ligge og lege sammen med baby (og det samme kunne søskende da vi nåede der til), det er fomodentlig også lettere at vaske når der gylpes og andre sjove ting. Jeg synes også det var lettere at tage baby op fra gulvet når jeg kunne fjerne stativet først, de gange vi “lånte” et af de andre tæpper når vi var på besøg, var jeg en klovn til at tage baby op.

Derudover kunne der sagtens ligge to børn under og ja så var siderne noget af det de nød mest da de havde lært at trille rundt. 

Det holdt til vores 3 børn og blev lånt ud til at to andre - det krævede kun en forstærker for oven som man vist kan se på det her billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.