Hvor længe varede din første fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse

Fra første næsten ikke eksisterende ve gik der 16 timer i alt, hvoraf de 7 var i aktiv fødsel og 45 min med presseveer. 

For mig var det forarbejdet med de ikke så slemme veer der varede længst, men synes tiden gik vildt stærkt

Det er var min første fødsel så synes ikke den var vanvittig lang selvom det måske lyder til det. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Fik taget vandet kl. 12 og han var ude 20:21

Anmeld Citér

16. november 2017

xStinepigen

Profilbillede for xStinepigen
7+1

Min fødsel startede ved spontan vandafgangz 30 timer efter vandet gik, var han ude. Havde veer i 28 af dem og vedrop i 11 timer af dem. Han havde stadig hinder Over hovedet, så han kom ikke ned og hjalp til i mit bækken, derfor det tog så lang tid

Anmeld Citér

16. november 2017

MorTilN

Profilbillede for MorTilN
Mor til den dejligste dreng

Havde et par plukveer om aftenen på terminsdag som gik i sig selv igen vågnede lidt over 3 med veer, var på hospitalet ca 6.30 og konstaterer 9 cm åben og med pressetrang. Blev holdt hen med gispen da de ikke var klar til at jeg skulle føde allerede. Han var ude og lå på min mave 7.14.

Du vil for evigt leve i mit hjerte far

Anmeld Citér

16. november 2017

1518

Profilbillede for 1518

80 timer fra første ve (lige før midnat lørdag aften) til fødsel. Igennem hele forløbet var der maks. 30 minutter mellem veerne (men mellem 5 og 10 minutter imellem var det “normale” ). Vandet gik ca. kl. 20 tirsdag aften, og jeg fødte kl. 5 næste morgen.

Anmeld Citér

16. november 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Første fødsel var ca. 4 timer fra de første små veer og 2½ time fra vandet gik. Jeg var på hospitalet ca. en time

Anmeld Citér

16. november 2017

Aspek

Profilbillede for Aspek

Fra første ve: 9,5 time

Tilbragte de sidste 2 timer på sygehuset 

Anmeld Citér

16. november 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Thilde86 skriver:

Med 100 dage tilbage til termin i dag er jeg begyndt at tænke lidt over den forestående fødsel, og hvordan det bliver. Det er mit første barn, så det er jo altsammen nyt og spændende, og aner ikke hvad jeg skal forvente.

Men kunne godt tænke mig at høre hvor længe jeres fødsel med jeres første barn tog?

Jeg er usikker på hvornå jeg fik veer, da det føltes som meget kraftige plukveer, men omkring ved 20 tiden og jeg fødte 00:04

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+