Af hensyn til min bonusdatter skriver jeg anonymt.
Sagen er den at jeg har haft en lang snak med min bonusdatter her til aften efter hun havde haft stillet nogle mærkelige spørgsmål om graviditet for et par dage siden.
Jeg har så ud fra denne samtale fået Af vide at hun har været presset til sex af flere omgange af en jævnaldrende dreng som hun har kendt hele sit liv og hendes mor er gode venner med hans mor.
Jeg var meget omhyggelig med at få info omkring hvordan det var sket.. de har begge været 9 imens det har stået på. For at vide om det "bare" var doktor leg eller hvad.. Men hun sagde at han havde forsøgt at putte hans tissemand op i hende
og han havde truet hende til at gøre som han sagde.
Jeg er i syv sind over hvad jeg skal gøre.. fortalte min mand det med det samme og han skrev til hendes mor fordi hun åbenbart vidste det.. Men ikke havde fortalt os det.. og det er åbenbart forgået for flere måneder siden.. Så far ved slet ikke hvad han skaæ gøre.. Han har lyst til at smække knægten en.. Men kan ikke rigtig finde ud af sine følelser fordi der allerede er blevet sat en stopper for adfærden.. andet end at drengen nu driller min bonusdatter med det og det skriver bio og konfrontere drengens mor med i morgen..
Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Havde hun været min havde jeg nægtet kontakten med den dreng igen.. Men de går i klasse sammen og er vokset op sammen.. Mødrene er bedste venner.. Så far og mor mener de skal finde en måde at enes.. plus de skal holde fødselsdag sammen
ham og min bonusdatter var "kærester" i perioden hvor det skete... Er så rystet at jeg tuder af magtesløshed. 
Jeg synes denne her sag på alle mulige måder, er særdeles skræmmende.
En dreng, der er blevet seksuelt krænket og tydeligvis lider under det på et niveau, der gør ham til krænker både overfor andre og sig selv.
En pige der flere gange er blevet seksuelt krænket og endda skal konfronteres og fungere sammen med sin krænker i skolen og i sit liv udenfor skolen. Udover det, er det dobbeltkrænkelse, når forældre ikke udviser forståelse for betydningen af at have været/blive udsat for seksuelle overgreb og ikke reagerer derefter. Det lyder slet ikke til at pigen bliver passet på, men det handler om at dække det til og lade som om intet er sket. Hvis det er tilfældet, er det så grov negligering, at det er omsorgssvigt.
Tre stk. forældre, der på ingen måde tager det her alvorligt nok og foretager sig det, de burde i form af at tage kontakt til rette instanser. Eller har jeg (forhåbentlig) misforstået dette?
Bliver skolen informeret om begge børn? Inkl. sundhedsplejersken?
Bliver der lavet en underretning på både pige og drengen?