God aften
Jeg er ved at stresse lidt over putningen af min datter på 9 mdr.
Hun sover egentlig fint 2 lure i løbet af dagen, hvoraf hun vågner fra den sidste imellem 14.30-15.30 alt efter hvornår hun er lagt. Problemet opstår om aftenen hvor hun bliver puttet i tremmesengen som står i mit soveværelse, omkring 18.30/19.00
Hun får en flaske i stuen - drikker efterhånden ikke så meget af den, på det sidste kun 90-120 ml
Så bliver hun lagt op i seng, hvor hun er ok at få til at sove, men så efter ½ time - 40 min begynder mit renderi op og ned af trappen - Hun taber sutten, bliver begejstret når jeg kommer op, bliver ulykkelig når jeg går, og jeg ender med at sidde i sengen ved siden af i 15-20 min af gangen, og ligesom jeg tror jeg kan liste mig ud, begynder gråden forfra
Hun er inden i en periode lige nu hvor hun er ekstra morsyg, og skal underholdes af mig dagen lang! Hun er begyndt at kravle for 2-3 ugers tid siden, og har også rejst sig op af ting et stykke tid nu, så hun er selvfølgelig også motorisk urolig i sengen - Men hvor længe vare denne periode ? Er ved at gå ud af mit gode skind, da det virkelig er aftnerne jeg ser frem til noget MIG tid - Og hver aften falder det til jorden. Min skyldfølelse er efterhånden enorm, da jeg bliver så irriteret på hende
En helt anden ting - som det ser ud nu vågner hun imellem 6.30-7.00 dog med en masse opvågninger igennem natten (Ender altid med at tage hende med over i min seng) hvor hun lige skal have sutten eller en enkelt flaske, men nu starter jeg på arbejde til Januar, og her skal vi op 5.30 - Og så ved jeg ikke helt hvornår hun skal puttes til natten 

Anmeld
Citér