Hormon spiral - Ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du mens efter hormon spiral

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

225 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2017

NaUlHa

Profilbillede for NaUlHa

Jeg har for små 2 uger siden fået lagt en hormon spiral og er nysgerrig for at vide om det er alle der oplever ikke at få sin menstruation. Vil gerne høre erfaringsmæssigt både fra ny begynder og dem der ererfaren i det 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. november 2017

Rosa-Sofia

Jeg fik ikke mens i de 5,5 år, jeg brugte hormonspiral og synes, at det var fantastisk  

Anmeld Citér

14. november 2017

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

JEg har haft min i små to år. Jeg havde helt regelmæssig mens i de første 8 måneder. 

Så blev jeg gravid på den og en gang til efterfølgende (endte dog i tidlige aborter omkring uge 6) 

efter perioden med graviditet(er), så stoppede min mens lidt også fik jeg den igen - helt regelmæssigt - dog med MEGET sparsomt blødning. Ala slim med blod i 2-4 dage  

Anmeld Citér

14. november 2017

NaUlHa

Profilbillede for NaUlHa
CBbaby skriver:

JEg har haft min i små to år. Jeg havde helt regelmæssig mens i de første 8 måneder. 

Så blev jeg gravid på den og en gang til efterfølgende (endte dog i tidlige aborter omkring uge 6) 

efter perioden med graviditet(er), så stoppede min mens lidt også fik jeg den igen - helt regelmæssigt - dog med MEGET sparsomt blødning. Ala slim med blod i 2-4 dage  

Hvordan vidste du, du var gravid trods spiralen, vi blivernok noget belge her hjemme hvis jeg skulle blive gravid trods den 

Min mens er i forvejen meget sparsom med blødning i max 2 døgn og 2søgn med slim blod som du os forklare 

Anmeld Citér

14. november 2017

CBbaby

Profilbillede for CBbaby
NaUlHa skriver:

Hvordan vidste du, du var gravid trods spiralen, vi blivernok noget belge her hjemme hvis jeg skulle blive gravid trods den 

Min mens er i forvejen meget sparsom med blødning i max 2 døgn og 2søgn med slim blod som du os forklare 

Jeg fik åndenød og var svimmel. (Jeg har højt blodtryk generelt, så når jeg bliver gravid, så bliver det slemt) Så tog jeg en test. Og en til - og ja de var positive. Så gik jeg til lægen, blev scannet og fik taget hcg - og ja, der var en graviditet det rigtige sted. Og den var 953 ved den ene og den anden gang ventede jeg lidt.

så blev jeg fulgt. Men det er meget sjælent, det sker - og man kan jo sige, at spiralen gjorde sit arbejde. Bare lidt forsinket. Jeg var nemlig grædefærdig. Havde et lille barn på 7 måneder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.