Kan mor også få en gave til tvillinge fødselsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
6 synes godt om
14. november 2017

Maria_00_Hansen

Hej med jer. 

Vi skal til 2 x 3 års fødselsdag (tvillinger) og skal købe en gave til begge tvillinge børnene. 

Jeg ved min veninde (mor til tvillingerne), kan til tider blive frustreret over, hvilke tøj der er hvis. Jeg overvejer derfor også at give hende disse navnemærker til tøj i gave. Tvillingerne skal selvfølgelig nok få deres egne gaver. Men tænke også at gør min veninde glad med de der navnmærker til tøjet. Jeg havde dog tænkt mig at pakke den ind som en almindelig gave, men er lidt bange for at det tager fokus fra børnenes fødselsdag. 

Mit spørgsmål er derfor, kan man give sådan en lille gave som venindegave til mor, til tvillingernes fødselsdag eller skal man gemme den til en anden gang? Vi ses hver anden måned ca. så det er også lang tid at vente

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. november 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Maria_00_Hansen skriver:

Hej med jer. 

Vi skal til 2 x 3 års fødselsdag (tvillinger) og skal købe en gave til begge tvillinge børnene. 

Jeg ved min veninde (mor til tvillingerne), kan til tider blive frustreret over, hvilke tøj der er hvis. Jeg overvejer derfor også at give hende disse navnemærker til tøj i gave. Tvillingerne skal selvfølgelig nok få deres egne gaver. Men tænke også at gør min veninde glad med de der navnmærker til tøjet. Jeg havde dog tænkt mig at pakke den ind som en almindelig gave, men er lidt bange for at det tager fokus fra børnenes fødselsdag. 

Mit spørgsmål er derfor, kan man give sådan en lille gave som venindegave til mor, til tvillingernes fødselsdag eller skal man gemme den til en anden gang? Vi ses hver anden måned ca. så det er også lang tid at vente

Hej med dig...

Det synes jeg sagtens at man kan, som en slags værtinde gave... 

Jeg har stort set altid en værtinde gave med, når jeg skal til fødselsdag..

Anmeld Citér

14. november 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Maria_00_Hansen skriver:

Hej med jer. 

Selvfølgelig kan du da det? det er da super sødt og betænksomt - og tvillingernes dag bliver vel ikke ringere af, at deres mor også bliver betænkt? - Det ville da være skræmmende.

Anmeld Citér

23. november 2017

Maria_00_Hansen

Mange takker for jeres svar. Jeg har allerede bestilt navnemærkerne til hende, og så håber jeg hun bliver glad

Takker for jeres svar, som gav mig ro i maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+