Udskrivelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. november 2017

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg skal have mit 3. kejsersnit, men det er det første planlagte, hvilket er helt vildt mærkeligt. 

Da jeg i sommers var til lægesamtale, spurgte jeg om hvor hurtig jeg kunne komme hjem, efter indgrebet, hvor jeg mener hun sagde tidligst er døgn efter. 

Jeg vil rigtig gerne hjem hurtigst muligt, men kan jeg forvente at “få lov” til at komme hjem dagen efter? 

2 to første gange har været akutte kejsersnit, hvor børnene har været let medtaget, altså lidt lavt blodsukker, men ellers okay. Men det betød alligevel indlæggelse i 3 dage, da blodsukker skulle været stabilt. 

Er nogle af jer kommet hjem dagen efter?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. november 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg skal have mit 3. kejsersnit, men det er det første planlagte, hvilket er helt vildt mærkeligt. 

Da jeg i sommers var til lægesamtale, spurgte jeg om hvor hurtig jeg kunne komme hjem, efter indgrebet, hvor jeg mener hun sagde tidligst er døgn efter. 

Jeg vil rigtig gerne hjem hurtigst muligt, men kan jeg forvente at “få lov” til at komme hjem dagen efter? 

2 to første gange har været akutte kejsersnit, hvor børnene har været let medtaget, altså lidt lavt blodsukker, men ellers okay. Men det betød alligevel indlæggelse i 3 dage, da blodsukker skulle været stabilt. 

Jeg har også fået 3 ks. 1 akut og 2 planlagte. 

3 gang fødte jeg kl 11.26

Kl 18 gik jeg selv ud efter min aftensmad uden problemer. 

Jeg tog hjem dagen efter kl 9.30 det er det bedste jeg har gjort. 

Anmeld Citér

13. november 2017

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg fik subakut kejsersnit fordi han vendte sig i tværleje, da de tog vandet. Jeg var på vej hjem 22 timer efter ��

Anmeld Citér

13. november 2017

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Jeg har også fået 3 ks. 1 akut og 2 planlagte. 

3 gang fødte jeg kl 11.26

Kl 18 gik jeg selv ud efter min aftensmad uden problemer. 

Jeg tog hjem dagen efter kl 9.30 det er det bedste jeg har gjort. 

Wow, det er fedt at høre. 

Jeg satser på det samme

Anmeld Citér

13. november 2017

Anonym trådstarter

Tobis skriver:

Jeg fik subakut kejsersnit fordi han vendte sig i tværleje, da de tog vandet. Jeg var på vej hjem 22 timer efter ��

Så er der håb for at kunne komme hurtigt hjem

Det vil jeg bare så gerne, så jeg kan komme hjem til de to store også

Anmeld Citér

14. november 2017

Mortilsnart4

Profilbillede for Mortilsnart4
Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg fik akut kejsersnit med mit 4 barn hun blev født 02.25 12 timer senere fik jeg lov at gå hjem 

Anmeld Citér

14. november 2017

Smølfine123

Hold da op. Det er jo en operation hvor maven skæres op..?

jeg blev beordret til at blive 3 dage ved hvert KS

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Mortilsnart4 skriver:

Jeg fik akut kejsersnit med mit 4 barn hun blev født 02.25 12 timer senere fik jeg lov at gå hjem 

Skønt!  Jeg ser frem til at være hurtigt på benene og klar til at komm hjem. 

Jeg har også haft det super fint efter de to første kejsersnit, så det satser vi også på her 3. gang, som så bare er planlagt. 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hold da op. Det er jo en operation hvor maven skæres op..?

jeg blev beordret til at blive 3 dage ved hvert KS

Ja, men det kræves jo stadig at man er hurtigt på benene igen og kan klare/hjælpe med pleje af barnet. Så hvis bare man tager sin forholdsregler og passer på sig selv og lytter til kroppen, tænker jeg ikke der er et problem i at komme hjem i dejlige og kendte omgivelser igen

Anmeld Citér

14. november 2017

Blop2

Profilbillede for Blop2

Jeg fik akut kejsersnit, da hjerterytmen blev ved med at dykke og han blev mere og mere stresset.

jeg fødte d. 27/12 kl. 22.24 og tog hjem d. 30/12 kl. 12.00

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.