Er denne slynge god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2017

dd2016

Jeg leder efter en bære dims til at kunne tag på i bilen når jeg skal inde og handle eller til læge eller andre ting hvor det bare er hurtige ind og ud i bilen igen. Har kigget lidt på https://babyshower.dk/shop/baeresele-slynge-in-the-pocket-baby-398p.html?gclid=EAIaIQobChMI2ouZ9vu71wIVlRgbCh1FdwB8EAQYASABEgISyfD_BwE nogen der kender Den?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
dd2016 skriver:

Jeg leder efter en bære dims til at kunne tag på i bilen når jeg skal inde og handle eller til læge eller andre ting hvor det bare er hurtige ind og ud i bilen igen. Har kigget lidt på https://babyshower.dk/shop/baeresele-slynge-in-the-pocket-baby-398p.html?gclid=EAIaIQobChMI2ouZ9vu71wIVlRgbCh1FdwB8EAQYASABEgISyfD_BwE nogen der kender Den?

Den kan desværre ikke anbefales. Den er utroligt svær at indstille rigtigt og potentielt farlig for et lille barn, fordi det er svært at sørge for frie luftveje.

Hvis du vil have noget lignende kan jeg anbefale at kigge på en ringslynge. Evt fra little frog eller yaro Liams.dk er en super side med prisvenlige ringslynger og fastvikler. En strækvikle er også et godt og nemt alternativ.

Det anbefales altid (udover under amning) at bære barnet i frøstilling, da det er en ergonomisk stilling hvor barnet er støttet godt, og man ret nemt kan sikre at barnet har frie luftveje. 

Du kan evt melde dig ind i slyngegalleriet på fb hvor der sidder mange erfarne mødre der gerne hjælper med gode råd. 

Anmeld Citér

13. november 2017

dd2016

MummiT skriver:

Den kan desværre ikke anbefales. Den er utroligt svær at indstille rigtigt og potentielt farlig for et lille barn, fordi det er svært at sørge for frie luftveje.

Hvis du vil have noget lignende kan jeg anbefale at kigge på en ringslynge. Evt fra little frog eller yaro Liams.dk er en super side med prisvenlige ringslynger og fastvikler. En strækvikle er også et godt og nemt alternativ.

Det anbefales altid (udover under amning) at bære barnet i frøstilling, da det er en ergonomisk stilling hvor barnet er støttet godt, og man ret nemt kan sikre at barnet har frie luftveje. 

Du kan evt melde dig ind i slyngegalleriet på fb hvor der sidder mange erfarne mødre der gerne hjælper med gode råd. 

Okay  Så skal jeg ihvertfald ikke ha' den. Jamen jeg har en vikle men den kan jeg ikke rigtig tag på i bilen. Kan jeg nok heller ikke med en ringslynge.?

Anmeld Citér

13. november 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
dd2016 skriver:

Okay  Så skal jeg ihvertfald ikke ha' den. Jamen jeg har en vikle men den kan jeg ikke rigtig tag på i bilen. Kan jeg nok heller ikke med en ringslynge.?

Jo, en ringslynge ligner rigtig meget den sele du har linket til, bortset fra at den er lavet i samme slags stof som en fastvikle, og "låsemekanismen" er 2 ringe man kører stoffet igennem. - Det er ikke nemt at forklare på skrift, men der er mange gode youtube videoer hvis du f.eks. skriver ringsling newborn eller ringsling hipcarry alt efter hvor gammel dit barn er. 

Når man lige fanger fidusen er den lynhurtig at tage på og stramme til, så man er good to go. 

Anmeld Citér

14. november 2017

frkchili

Tænker også umiddelbart, at en ringslynge vil være smartest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.