Til jer der både har drenge og piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken graviditet var hårdest ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

707 visninger
19 svar
6 synes godt om
12. november 2017

Emilie91

Profilbillede for Emilie91

Hej Ladies... 

Vi sidder herhjemme og tænker på et fjollet spørgsmål man kun kan stille en masse kvinder der har prøvet lidt af hvert  

Så jeg håber i har lyst til at svare på mit spørgsmål. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. november 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Vi sidder herhjemme og tænker på et fjollet spørgsmål man kun kan stille en masse kvinder der har prøvet lidt af hvert  

Helt klart mine drenge kastede op i 9 måneder. 

Min datter kastede jeg aldrig op. Til gengæld var den hård på en anden måde da jeg også havde et skolebarn og en i børnehave. Så der var mindre afslapning. 

Anmeld Citér

12. november 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi
Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Jeg kunne ikke mærke forskel, syntes det var meget nemt at være gravid, men fødslerne var forfærdelige 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

12. november 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Kunne ikke mærke forskel. Har to piger og ti drenge og alle 4 var forholdsvis lette graviditeter og fødsler og de små forskelle der var mellem dem var også mellem pigernes og drengenes - så ingen forskel. Og alligevel vil jeg påstå jeg Ville vide næste gang om det var en dreng eller pige med det samme pga nogle små tegn i starten af graviditeten, men det er helt omkostningsfrit at påstå for det bliver aldrig testet da jeg ikke skal have flere børn 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Da jeg var gravid med min søn, men det har nu ikke noget med kønnet at gøre. Tænker mere det handler om, at det var andet barn  

Anmeld Citér

12. november 2017

Thea14

Begge graviditeter var hårde, men på hver deres måde.

Med datteren havde jeg konstant kvalme fra uge 6 til uge 12. Kunne intet spise og tabte mig 7 kg. Blev sygemeldt i uge 14 med bækkenløsning. Havde to gange halsbetændelse under graviditeten, flere forkølelser og døjede meget med hovedpine. Blev ekstremt kræsen og den mindste lugt Af røg, krydderier og diverse andet, og jeg var overmandet af kvalme. (Og så havde jeg konstant lyst til marcipan is, fordi min mand af en eller anden grund lugtede af det) Var til sidst under observation for svangerskabsforgiftning.

Med sønnen var der ikke skyggen af kvalme. Havde en blærebetændelse omkring uge 8 og reagerede dårligt på penicillinen. Blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 12. Var ikke syg på noget tidspunkt. Hverken smagsløg eller lugtesans ændrede sig, og havde ingen øget appetit. Fra uge 30 var jeg sengeliggende, men for datterens skyld kæmpede jeg mig igennem 5 dage i sommerhus i uge 32. Derefter var jeg ikke udenfor en dør, andet end når graviditeten tvang mig til det. Sov stort set ikke mere end to timer i træk de sidste mange uger og havde smerter selv når jeg lå stille.

Så jeg skal ikke have flere børn.

Anmeld Citér

12. november 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Med datteren var jeg i topform hele graviditeten. 

Med sønnen ble astmaen virkelig ilde, og jeg var et vrag, da vi kom til fødslen. 

Anmeld Citér

13. november 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
lineog4 skriver:

Kunne ikke mærke forskel. Har to piger og ti drenge og alle 4 var forholdsvis lette graviditeter og fødsler og de små forskelle der var mellem dem var også mellem pigernes og drengenes - så ingen forskel. Og alligevel vil jeg påstå jeg Ville vide næste gang om det var en dreng eller pige med det samme pga nogle små tegn i starten af graviditeten, men det er helt omkostningsfrit at påstå for det bliver aldrig testet da jeg ikke skal have flere børn 

To piger og ti drenge Wow 

Anmeld Citér

13. november 2017

Emilie91

Profilbillede for Emilie91

Tak for jeres svar de damer.  Jeg er spændt på hvad jeg venter den her gang. Første gang var jeg super syg med kvalme, den her gang er der intet  eller meget begrænset kvalme. Så er spændene om det også er en pige, men måske en mere hjælpsom en af slagsen  haha. 

jeg er 10+5 

Anmeld Citér

13. november 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Mor-til-Alfred skriver:

To piger og ti drenge Wow 

Ja mit navn er Eva 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.