Nogen som har nogen gode ideer til hvad jeg kan købe til min mor i adventsgaver? hun er 50 år. 
Håber der er nogen af jer fantastiske kvinder som har et par forslag eller 4 hihi.

Min mor kan ikke gøres glad med ting. Hun køber selv det, hun vil have og kan ikke holde ud at have særlig mange ting i sit hjem. Tøj skal man slet ikke forsøge sig med at købe, og alt inden for skønhedsindustrien er total spild af penge. Bøger lånes på biblioteket og afleveres i det sekund, de er læste, så de ikke står og fylder. Film ses i fjernsynet, hun hører musik på P2, garn har hun masser af osv. osv. Så det har været svært i mange år. Men jeg har fundet ud af, at oplevelser sammen med sin familie, gør hende meget glad.
Jeg har givet hende et museumsbesøg på valgfrit kunstmuseum i Danmark, fordi hun elsker kunst. I år får hun en teateroplevelse med børnebørnene inkl. kørsel frem og tilbage, fordi hun elsker børneteater, men ikke kan lide at køre i bus. Til sin fødselsdag fik hun frokost på byens bedste fiskerestaurant, fordi hun elsker fisk. Forrige år var vi i Vikingelandsbyen, fordi hun elsker at lege og hun fik lov til at klæde sig ud og lege viking. Og sådan bliver jeg ved med at give hende gave, sådan meget tilpasset hendes interesser og så sammen med os.
Det er selvfølgelig nogle ret store kalendergave, men pointen er bare at give meget personlige oplevelsesgaver alt efter din mors interesser. Hvis hun elsker standup, kunne det være I skulle have sådan en oplevelse sammen. Elsker hun at gå tur i Dyreparken og drikke varm kakao i kulden, ville det være en dejlig gave, elsker hun at stå på skøjter, kunne I tage en tur i skøjtehallen sammen.
Anmeld
Citér