øm ved sygningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

SaNiNa

Da jeg vågnede her til morgen, vågnede jeg ved en forfærdelig smerte omkring den ene side af sygningen efter kejsersnittet. det er kun lige omkring starten af syningen. DET GØR HERRE ONDT.

Det følelse ikke som når vejer skifter, det gør man ondt og har slet ikke lyst til at ligge, side eller stå, smerten er lidt ala smerten efter kejsersmittet bare ikke helt så ondt for kan da være til gar bare ikke lyst til at bevæge mig...

Er der nogen som har haft sådan en smerte ca 4 måneder efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

UngMor83

Sanne og Nicklas skriver:

Da jeg vågnede her til morgen, vågnede jeg ved en forfærdelig smerte omkring den ene side af sygningen efter kejsersnittet. det er kun lige omkring starten af syningen. DET GØR HERRE ONDT.

Det følelse ikke som når vejer skifter, det gør man ondt og har slet ikke lyst til at ligge, side eller stå, smerten er lidt ala smerten efter kejsersmittet bare ikke helt så ondt for kan da være til gar bare ikke lyst til at bevæge mig...

Er der nogen som har haft sådan en smerte ca 4 måneder efter?

Jeg har fået 4 ks. og har hver gang haft de smerter du beskriver. Har det stadig engang imellem, og min den yngste er nu 6,5mdr gammel. Og har talt med lægen om det, og det er helt normalt. Det er fordi det heler indvendigt. Altså et godt tegn...

Håber det kan berolige dig lidt.

>> Sonja <<

Anmeld

16. november 2009

Mor til Frederic og Freya

14 mdr siden her... og mærker stadig til det ved vise øvelser i fitness center.

Anmeld

16. november 2009

KarinaIda

Jeg har også fået kejsersnit, og selvom det er 14 mdr siden, har jeg stadig de smerter.. men der er simpelthen din heling indvendig der gør det, og så det at nerverne er ved og finde sammen igen...

Anmeld

16. november 2009

saxa

Bare rolig... Det er helt normalt... Jeg havde nøjagtig de samme smerter (i den ene side) som du beskriver det.. Har fået det samme afvide som de andre tøser siger - at det er helingsprocessen indvendig der er igang.. Kan stadig idag blive en smule irreteret af det, hvis jeg laver nogle specielle vridninger - og det er altså 1½år siden nu jeg fik AKS...

Anmeld

11. december 2009

Nanna1985

Ja selv efter 3 år, kan jeg få smerter..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.