Leander Puslepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Leander Puslepude

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

660 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2017

Anonym trådstarter

Hvad siger folk til en Leander puslepude?

Jeg synes selv den er smart nok, dog lidt dyr. Man kan finde mange ting brugt, men har endnu ikke kunne finde en Leander puslepude brugt. Er det mon fordi de ikke er særlig populære eller for populære?

Hvad er jeres mening?

Beskriv meget gerne jeres svar hvis den ikke er pengene værd.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Det er nok mere fordi den ikke er særlig gammel, så den er stadig i brug i mange hjem eller bliver gemt til de næste børn.

Vi har en og elsker den, vi har dog fået den gratis, da vi kender en der har produceret den  

Anmeld Citér

11. november 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Det er nok mere fordi den ikke er særlig gammel, så den er stadig i brug i mange hjem eller bliver gemt til de næste børn.

Vi har en og elsker den, vi har dog fået den gratis, da vi kender en der har produceret den  

Nå okay, tænkte jeg slet ikke på. Vidste ikke hvor gammel den var.

Lækkert at få den gratis

Anmeld Citér

11. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg kan se at der er en der har stemt den er dårlig.

Må jeg spørge hvorfor den er dårlig?

Anmeld Citér

11. november 2017

Babydreng2015

Profilbillede for Babydreng2015

Vi har den og har været rigtig glade for den...jeg sælger den snart, da min søn ikke bruger ble ret meget længere tror jeg 

Anmeld Citér

25. januar

strikkerikke

Profilbillede for strikkerikke

Vi er så glade for den!

Vores lille pige har det med lige at komme med en ekstra omgang (eller to) gang afføring, når bleen er kommet af, så vi har vi vippet håndklædet op, så hendes hoved ligger på det, for så kan selve puden bare tørres af med vand og sæbe og der skal ikke vasket så meget så. 

Desuden er den dejlig fast men stadig blød nok til at man ikke slår sig. Også kanterne, hvor benene ikke banker i noget hårdt, hvis man er lidt glad og ivrig.

Det eneste negative jeg kan sige om den er, at man mange steder bliver anbefalet at lægge barnet på maven på puslepuden og Leanders puslepude er skrå. Det har vi løst ved at hun ligger på maven på andre underlag, så vi har ikke set det som et problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+