Økonomisk hjælp til tandlægeregning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Jan9e D

Er der nogen af jer der ved om man kan få hjælp til at få lavet en tand?

Problemet er at en kindtand (+5) som jeg har fået rodbehandlet nu er knækket, der er kun en flade tilbage resten er knækket af oppe under tandkødet, og tænker at jeg nok skal ha en eller anden dyr løsning for at få noget der bare minder om en tand igen, krone eller bro. Men pt er jeg på kontanthjælp, grundet lang tids sygdom. Og har bestemt ikke økonomi til at betale det selv.
Så kan man søge hjælp nogen steder?

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Balderson

Hej

Måske, du kan søge ved kommunen.. nu hvor du lige er på k.hjælp...

Ellers er der jo Sygeforsikring Danmark.. Når man er meldt ind får man rabat..

Mvh

Anmeld

10. april 2008

Nan

Ja det er jeg sikker på at du kan. Jeg fik selv støtte da mine visdomstænder skulle fjernes. Jeg gik bare til min sagsbehandler og i nogle tilfælde kan tandlægen hjælpe dig da du skal bruge et prisoverslag ved ansøgning.

Anmeld

10. april 2008

Villa

Man kan altid udfylde et ansøgning skema hos kommunen. Men det er hip som hap om man får hjælp eller ej. Og hvis man er så heldig at få hjælp, så kan det f.eks. være 100 kr. til hjælp til en regning der lyder på 4000 kr. :@ Jeg har prøvet at søge flere gange, og har modtaget hjælp 1 gang. Og dengang jeg fik hjælp, var det kun få kroner jeg fik. De andre gange jeg har søgt hjælp, har jeg været mere egnet (dvs. fattigere end ever) men fik afslag. Så det gir' ingen mening. Men det er vel altid forsøget værd :) Pøj pøj Knus V.

Anmeld

11. april 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg vil også tro at du kan søge hjælp på kommunen.. Men jeg ved det ikke.. Måske spørge sin tandlæge om hun/han ved noget om hvordan du skal gøre det..

Min tandlæge hjalp mig med at søge hjælp til betaling, jeg har parkentose (staves???) og kommunen betaler 50% (mener jeg det er) af min tandlæge regning..

Så det er da vær at forsøge.. Held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. april 2008

SaNiNa

danmark har tilskude...

jeg er medlem og er så glad for det for de betale alt mit medicin og en stor den hos kiro ovs...

kan varmt anbefale det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.