Urealistiske forventninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte er i kærlige overfor hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.933 visninger
22 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2017

Anonym trådstarter

Hej piger her på baby.dk 

jeg kunne godt tænke mig at høre jer, især jer som er i et længerevarende forhold og ikke længere er nyforelskede. 

Hvor ofte kysser og krammer i? 

Bekræfter hinanden? 

Fortæller hinanden i elsker hinanden? 

Eller gør noget for at glæde jeres partner, foreslår i skal tage ud sammen ud sammen..

Vi har været sammen i mange år og har børn sammen. Det er aldrig noget der har været meget af fra min mands side, men jeg er blevet bevidst om at det er noget jeg bare ikke kan undvære. Men er det urealistisk at forvente efter 11-12 år? 

Hvad er jeres mening? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. november 2017

Anonym

Jeg har været sammen med min mand i 13 år, vi har været gift i 10 år og har en søn på 7 år. 

Vi kysser, krammer og fortæller hvor meget vi elsker hinanden rigtig meget i vores familie. Det er på daglig basis og det er meget naturligt for os :-)

Anmeld Citér

10. november 2017

(august)

Profilbillede for (august)

Hej 

vi har været kærester i 17,5 år og gift knap 11 år og vi kysser og krammer hverdag. 

Vi fortæller hinanden “jeg elsker dig” 4-5 gange om ugen. 

For os er det kys og kram der er vigtigst og ikke så meget selve ordene. 

Anmeld Citér

10. november 2017

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90

Vi kysser og krammer hverdag. Synes det er vigtigt. Vi siger også “jeg elsker dig” hver dag. 

Vi har været sammen i 9 år efterhånden.

Anmeld Citér

10. november 2017

Anonym

Vi har efterhånden været sammen i noget tid. Jeg ved ikke hvor længe helt præcist, da vores møden med hinanden var noget turbulent og der har været en del rod i den tidlige del af vores forhold, samt at vi blev gift ret sent (4 år siden).

Vi har også været igennem en del sammen, såsom gentagne aborter, spædbarnsdød og andet, så det med medgang og modgang passer i hvert fald på os.

Vi har børn, hunde, katte, fugle og akvarie.

Jeg er ikke selv super meget et kramme/kysse type menneske og siger sjældent "jeg elsker dig" til min mand - måske en gang om ugen.
Min mand, derimod, er meget til at kramme og kysse og fortælle mig at han elsker mig og hvor fantastisk han synes jeg er - det kan komme helt ud af det blå. Det er ikke nødvendigvis hver dag, men det er flere gange ugentlig.

Så kyssene og krammene sker dagligt, men kun fordi min mand initierer det. Han får også tit af vide at han skal gå væk eller at jeg lige er i gang med noget, men han ved at jeg ikke mener det så hårdt som det lyder. Så får jeg bare et kys på kinden eller i panden med løfte om mere senere.

Vi har sex næsten dagligt, gerne flere gange i løbet af dagen, hvis vi kan nå det. Vi kysser sjældent under sex, kun før og efter.

Vi er dog generelt meget hårde i tonen, har jeg fået af vide. Vi driller hinanden meget - dog med kærlighed - så ofte ser folk "udefra" ikke at det bare er for sjov.

Vi tager aldrig rigtig ud - vi har stadig små børn, hvor den yngste ikke engang har haft sin første fødseldag endnu.

Anmeld Citér

10. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Vi kysser og krammer hver dag.

"jeg elsker dig" har vi sagt en gang til hinanden. (Vi har været sammen lidt over 3 år)

det er tre særlige ord som vi begge er enige om ikke er noget man benytter hver dag, men vi giver hianden komplimenter stort ser hver dag

vi diskutere tit, mange siger vi lyder som er gammelt ægtepar, men det ville dæleme også være kedelig hvis den anden bare sagde ja og armen hver gang . Min kæreste elsker i øvrigt at drille mig og få mig op i det røde felt, hvilket også kan give lidt diskutioner  

Anmeld Citér

10. november 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige

Jeg er aftenvagt. Så flere dage i træk ser vi ikke hinanden, når vi står op er manden kørt for længst og han sover når jeg kommer hjem. 

De dage er der sparsom kommunikation. Så vil sige generelt at det er et par gange om ugen. 

Vi har været sammen i lidt over 10 år og jeg har været aftenvagt i lidt over 4 år. I starten da jeg var aftenvagt ringede vi meget sammen om formiddagen, men gætter på at behovet er forsvundet i løbet af årene. 

Jeg har også lagt mærke til at vi kysser mindre end førhen, men så når vi har flere dage sammen/aftner sammen, så kærtegner vi også mere hinanden. Holder i hånden, nusser armen/nakken osv. 

Anmeld Citér

10. november 2017

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Foto
minus 73kg :D

Helt ærligt jeg ved det ikke det er meget forskelligt. 

Men inden vi sover har vi en regn vi skal ha løst hvis vi har været sure eller vrissen også en nat pysser, også har vi også sådan inden vi går ud og døren, 

Anmeld Citér

10. november 2017

Morigenigen

Profilbillede for Morigenigen
Anonym skriver:

Hej piger her på baby.dk 

jeg kunne godt tænke mig at høre jer, især jer som er i et længerevarende forhold og ikke længere er nyforelskede. 

Hvor ofte kysser og krammer i? 

Bekræfter hinanden? 

Fortæller hinanden i elsker hinanden? 

Eller gør noget for at glæde jeres partner, foreslår i skal tage ud sammen ud sammen..

Vi har været sammen i mange år og har børn sammen. Det er aldrig noget der har været meget af fra min mands side, men jeg er blevet bevidst om at det er noget jeg bare ikke kan undvære. Men er det urealistisk at forvente efter 11-12 år? 

Hvad er jeres mening? 

Vi kysser og krammer hver dag - og vi siger “Jeg elsker dig” hver dag til hinanden. Flere gange. Det kommer ligeså meget fra ham som fra mig. Og vi har været tætte på den måde lige siden første gang, han kyssede mig.

Vi sender også hver dag søde sms’er til hinanden med hjerter, kyssesmileyer og skriver, vi elsker hinanden.

Vi prøver at holde gang i sexlivet og er sammen et par gange om ugen, selvom det er en udfordring, når jeg har så svær bækkenløsning, som jeg har...

Jeg tror, vi begge har lige meget behov for nærheden og bekræftelsen. Ikke, fordi vi er usikre på hinanden, men fordi det er det, vi begge gerne vil have i forholdet. Vi kan sagtens skændes og diskutere - men vi finder altid hurtigt tilbage til hinanden igen.

Jeg har været gift før og var i et forhold, hvor vi de sidste år i forholdet aldrig havde sex eller rørte ved hinanden - og hvor min eks især trak sig meget fra mig fysisk (og mentalt), efter vi havde fået børn. Sådan et forhold vil jeg aldrig være i igen.

Nu er jeg gravid med mit tredje og min kærestes første barn, og selvom graviditeten er rigtigt hård, så kan jeg mærke helt ned i maven, at jeg elsker min kæreste utroligt højt hver dag. Jeg vil aldrig undvære ham.

Anmeld Citér

10. november 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Vi behøver ikke sige vi elsker hinanden hver dag. Det mærker vi igennem forholdet til hinanden.  Men der bliver givet kys og kram hver dag. Det er mig der sørger for det og det er min mand også glad for  (tror jeg da ). Men igår aftes kom min mand og sstte sig og holdte om mig mens han lige skulle afspille nogle musiknumre for mig hsn havde fundet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.