2 jobsamtaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2017

Anonym trådstarter

Totalt luksus problem, I know! 

Jeg har været til jobsamtale, er kommet igennem første runde, skal til 2.samtale i næste uge. Blev spurgt om jeg havde søgt andre jobs, jeg svarede nej, da det i teorien er sandheden. Dvs jeg skal til samtale et andet sted, uden at jeg reelt har søgt et job (samtalen kom i stand via netværk).

De 2 samtaler ligger lige efter hinanden, det er begge drømmejobs (på hver sin måde), så det er jo fantastisk. MEN hvad gør man lige hvis man bliver tilbudt nr 1 og så gerne vil afvente nr 2...? Risikerer man noget ved at sige man gerne vil tænke over det - jeg tænker jo det så virker som om jeg ikke for alvor er interesseret. Og hvis jeg nævner job nr 2 kommer det jo nærmest til at fremstå som om jeg har haft løjet....

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender det godt total luksus problem!

Sidste jeg var til jobsamtale, havde jeg 2 samtaler efter hinanden, samme dag.

Jeg valgte at spille med åbne kort, og fortalte at jeg også sku til samtale et andet sted. 

For mig var der store fordele ved begge jobs, og jeg blev tilbudt begge job.

Jeg valgte at sige ja tak, til det første sted og fik i stand at jeg så bare ku arbejde som vikar det andet sted, i stedet for den faste stilling de tilbød.

Efter ca 4 mdrer sagde jeg op, som vikar. 2 jobs fyldte for meget, i forhold til familieliv osv. Men ku det evt være en løsning, så ka du prøve begge job af... Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+