AV? Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.229 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

LineD

Kære allesammen, nu har jeg brug for lidt hjælp, eller gisninger.

Jeg har i over længere tid haft en trykkende smerte under brystet (markeret med den sorte cirkel), og den er simpelthen bare taget til de sidste par uger, det er til at hyle over, det føles lidt som et stort blåt mærke man trykker på, KONSTANT...

Tror i at det kan være bettemanden der har fussen helt deroppe, han havde allerede vendt sig i uge 30, så ved han har fødderne der.

Smerten er værst hvis jeg sidder foroverbøjet eller ligger på venstre side (Det er under venstre bryst smerten er).

Jeg tænker det MÅSKE også kan have noget med mælkekirtler at gøre, men ved ikke om der sidder nogen der?

Jeg kan slet ikke tåle at have bøjleBH på, og bare jeg rør huden med en finger gør det hammer ondt...

Hvad tror i det kan være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

LineD

Prøver lige MED ringen på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2009

Misjelle

LineD skriver:

Kære allesammen, nu har jeg brug for lidt hjælp, eller gisninger.

Jeg har i over længere tid haft en trykkende smerte under brystet (markeret med den sorte cirkel), og den er simpelthen bare taget til de sidste par uger, det er til at hyle over, det føles lidt som et stort blåt mærke man trykker på, KONSTANT...

Tror i at det kan være bettemanden der har fussen helt deroppe, han havde allerede vendt sig i uge 30, så ved han har fødderne der.

Smerten er værst hvis jeg sidder foroverbøjet eller ligger på venstre side (Det er under venstre bryst smerten er).

Jeg tænker det MÅSKE også kan have noget med mælkekirtler at gøre, men ved ikke om der sidder nogen der?

Jeg kan slet ikke tåle at have bøjleBH på, og bare jeg rør huden med en finger gør det hammer ondt...

Hvad tror i det kan være?

Jeg havde det fuldstændig lige sådan i min graviditet. Det lyder meget sandsynligt at det er den lille der får sparket til brystbenet. Fik at vide af min Jordmoder at man rent faktisk kan få store indvendige blå mærker af det. Jeg måtte ud at invistere i bøjlefrie BH'er for følte dårligt jeg kunne trække vejret når jeg havde almindelig BH på .

Hvor er din mave bare fin

Anmeld

11. oktober 2009

LineD

Det er nemlig lige den trykkende følelse jeg har, somom man langt fra kan trække vejret hvis jeg har BH på en sjælden gang, holder mig til sportstoppe, og de der "Carrywell" toppe eller hvad de hedder Jeg synes godt, hvis det vitterligt ER ham, at han må holde pusselankerne i ro til han er kommet ud Avs avs avs

Anmeld

11. oktober 2009

baby2010

Jeg ville tage til lægen - hellere en gang for meget, end en gang for lidt. Måske er det forbundet til dit modermærke - så det ville jeg nok få undersøgt, eller bare fjernet, just in case.

Alt er sikkert fint

Anmeld

11. oktober 2009

AnneKH

Halløjsa..

Jeg er faktisk lige blevet sygemeldt i 2 uger pga.NØJAGTIG det samme! AV FOR FILAN kan jeg kun sige! Jeg har døjet med det siden 20.uge og så er det bare blevet værre og værre!

Starter til fys imorgen, da de tror der sidder noget i klemme i ryggen, som gør at jeg har ondt lige der ved brystet...det kanaltså trække over fortil! LÆgens andet bud er præcis, at lillefisen ligger og losser mig i organerne omkring brystkassen, og at mine indvolde er eet stort blåt mærke efterhånden! Nu får vi se, hvad fyssen siger imorgen.. håber han kan løsne det lidt, for jeg kan ikke arbejde siddende længere! AvS!

God bedring med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.